القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية هوس عاشق الفصل السابع 7 بقلم شروق هاني

 رواية هوس عاشق الفصل السابع 7 بقلم شروق هاني

رواية هوس عاشق الفصل السابع 7 بقلم شروق هاني


لو طريقك صعب اعرف ان نهايته حلوة ♥️

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

"دخل النادي الملكي" 

ليان :خالتي اي رايك نسفر كندا ونخد معنه رعد 
سهر بضحك :اي العبط دا ياشاطر انتي في حاجه في عقلك الباطن ورعد لانصاري يسيب الشغل علشان خطر عيونك 
ليان بتريقه :ومله ياعني ونخد دولت هانم علشان نفسي اشوف ماما وحشتني اوووي 
سهر هانم :لو رعد عرف كده هتكون الطايره بتعتك من النهارده انتي عرفه انو رعد بيتهرب منك اصلا 
ليان :خالص خالص تعالي نلعب تنس
سهر :قومي يابنت اختي 
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

"في قصر لانصاري" 

كانت لمار بين عليه الحزن ودولت كانت عمله تكلم مع رهف 
ثم لحظات رهف الحزن وثم نهضت من مكنه وظلت تدعب وجنت الصغيره بحب ,,,,
لمار :انا زهانه اووي يارهفي والكرتون بتعي خالص
رهف :طب اي رايك في خطه حلو هاا 
لمار :اي هي 
دولت ظلت مستمعه كلام المشاغبين الصغرا ,,,,,,,
رهف :اي رايك نغني ونرقص هاا ومفيش حد في القصر ياعني برحتنه 
لمار :انا موفقه 
ثم غدرت رهف الي الغرفه بتعته وجبت ملابس علي يديها وكانت بتضحك ,,,,,
لمار :اي الملابس دي يا رهفي
رهف بمشغبه :جلابيه رقص ياعنيه
لمار :واو دي ذي ملابس الرقصات
دولت :جبتهم من فين يارهف 
رهف :انا واسيل صحبتي لم نكون مخنقين نرقص وانا بحب الرقص اي رايك يا لمار
لمار :انا موفقه يا رهف
دولت :وانا كان معيه طبله بلدي اي رايك وكمان مفيش حد ياعني محدش هيعرف
رهف :واو انا واسيل كان معيه وحد كده
ثم دلفت رهف الي الغرفه بتعته وقمت برتدا الملابس هي ولمار وانسدل شعرها خلف ضهرها بشكل مبعثر
بس كان كل جمله بين ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ثم اتجه الي الصاله وكمات بي تشغيل جهاز الاغني وصر الصوت صدح في قصر لانصاري
,,,,,,,,,,
رهف وهي تغني وتتميل علي الغني ووراء لمار كانت تقلد حركات رهف المضحكه وصوت الطبل البلدي وكانت كل منهما يتميل علي صوت لاغني 
رهف وهي تتمختر :سونه ايه سونه صح حمو ايه حمو بح ااااايه بح 
لمار كانت حفظه هذي لاغنيه وصرت تغني بدلع ومختره
لمار :طيب يااااانونه ااااانسي الي بينا
ونسا نسا هيبقي بح والحب ااااايه
رهف بدلع :الحب بح اااايه بح 
واخدات تتميل بدلع وانوثه طاغيه 
وعم الحماس علي كل منهم الثلاثه,,,,,,,,,,,,,

"ثم دخل المنزل رعد لانصاري "

رهف باغراء :البنات متروشه
لمار بصوت عالي :متروشه
رهف باغراء بجنون اكتر :والشباب متجننه
لمار بصوت عالي :متجننه
ثم صعدت لمار الي طوله الطعام وبدأت تتميل بضحك ورقص 
وثم اخدات المكان جنبها رهف وبدأت في الضحك والتميل والرقص وصوت الطبل البلدي وتسفير دولت هانم بفرحه كبيره 
لمار :العب يافيبربشن
رهف بحامس :بتقولي بتقول بتقولي اديني كول تقبلني باي مول ودي عمله خط ساخن مع دول ودول ودددددوول
لمار بدلع :مالها السخونه ياناس سبونا مالكم بسونه ماانا عندي خط سونه ااايه
لمار :سونه صح 
رعد بذهول :سونه ايه
ثم دلفت ليان وسهر وليان تحول تقرب من رعد وهو مذهولا
ليان بدلع :سونه صح 
رعد الذي كان مذهولا من حركات رهف بدلع 
رعد :وحمو 
ليان :لا حمو بح 
سهر بصدمه :مين دول
ثم راح رعد لي لاجهازه وفصلها 
ثم ظلت تنظر له بخوف واستغبت وراء دولت هانم 
رعد :اي الي انا شيفه دا وانتي يا دولي كانتي بطبلي وتسفري واو حقيقي واي الملابس دي انا عيز افهم اي الي بيحصل في قصر لانصاري 



يتبع الفصل الثامن اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية هوس عاشق"اضغط على اسم الرواية.


reaction:

تعليقات