القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الطفلة والجبار الفصل السادس 6 بقلم ميرا ابو الخير

 رواية الطفلة والجبار الفصل السادس 6 بقلم ميرا ابو الخير

رواية الطفلة والجبار الفصل السادس 6 بقلم ميرا ابو الخير

 بيلف بصدمة: انتي 😳😳. 
تقي بصدمه: هو انت 😳. 
سيف بغضب: انتي مرفودة هي مش شركة ابوكي. 
تقي بغضب: اولا انا كانت ناوية اعتذر علي يلي حصل ثانيا انا مضيت وخلاص يعني ملكش حق ترفدني دلوقتي. 
سيف ابتسم بخبث: اوي اوي نورتي جحيمي . 
تقي بتصنع القوة: عن اذنك هبدء شغل. 
سيف قعد وحاسس انه فرحان بس غضبه عامه عن كده. 
فلاااااااش باااااااككك. 
تقي نازلة وكان في عربية جايه هتدوسها: انت يا حمار يا بغل انت مش تفتح قدمك. 
سيف نزل وعلامات الغضب علي وشه: انا حمار يا زبا*لة ولا انتي يلي مبتصدقوا عربية غنيه ترموا نفسكم قدمها. 
تقي بغضب ضربته بالكف ومشيت. 
سيف كور ايده: وحياة امي مش هسيبك. 
باااااااااااااكككككك. 
سيف بخبث: اما وريتك مبقاش اسمي سيف. 
في مكتب تقي. 
تقي بلطم: يا اختي دا انا هتنفخ نفخ يالهوي يا مصبتي. 
نهال: احم اهلا انا نهال شغالة معاكي هنا. 
تقي بابتسامة: احم اهلا انا تقي. 
شريف بيسلم: وانا شريف شغال هنا بردو. 
تقي بعدم ارتياح: تشرفت. 
شريف بيحسس علي ايديها شدتها بسرعه. 
شريف بص ليها بشهو*ة: هنتبسط اوي يا انسة تقي. 
تقي بصت له بقرف ومشيت علي مكتبها. 
بقلم ميرا ابوالخير 
في مكان ما. 
مراد: انا عملت يلي طلبتيه مني وزيادة. 
منار بخبث: طبعا يا بيبي مش كانت ام ابنك. 
مراد رفع حواجبه: و اهو مات. 
منار بتذكر: لما وقعت من السلم يلا المهم انه انا مع سيف دلوقتي. 
مراد: والبت دي انا عايزاها. 
منار بمكر: اتجوزها واخلص. 
مراد: ازاي وهي مرات حد تاني. 
منار بخبث: يبقا هخليه يطلقها وامضيه وهو مش واخد باله. بقلم ميرا ابوالخير . 
مراد: شريرة يا بيبي يا ترا سيف لما يعرف الحقيقه هيسيبك. 
فلاااااااش باااااااككك. 
في المستشفى. 
مراد اتصل علي منار لما لاقي البطاقة بتاع سيف جت جري وشافته حاضن بوسي خالت مراد يبعدهم. 
منار بخبث: البت دي تاخدها وتخفيها خالص. 
مراد: والتمن. 
منار ادته فلوس كتير: غير انه مش هقول اني حامل منك. بقلم ميرا ابوالخير. 
مراد فرح واخد بوسي. 
باااااااااااااكككككك. 
منار بقليل من الخوف:  
مظنش طول ماحنا بنديهم الدواء يلي هيخلي عقلهم مش بيرجع زي الاول مش هيحصل حاجه. 
مراد: اوك. 

عند هالة. 
هالة بصدمة: ابني 😳. 
زياد برفع حاجب: افندم. 
هالة فاقت: ا اسفه يا ابني العتب علي النظر. 
زياد حاسس بحاجه بس تجاهلها: تمم. 
هالة ركبت عربية وراحت قصر عثمان. 
عثمان ببرود: نورتي. 
هالة بغضب: زياد يبقي ابني صح. 
عثمان: وعرفتي ازاي. 
هالة بغل: ليه عملت كده وقولت انه ابن اخوك يلي مات. 
عثمان بغضب: عشان اعزبك زي ما اتعذبت بقولك ايه مهما تقولي وتعملي زياد مش فاكرك اصلا . 
هالة راحت وضربته: دي عشان بنتي يلي خابت جوزها من ابنك وضربته كف تاني و دي عشان ابني يلي خدته مني. 
عثمان زقها علي الارض: انا هوريكي تمدي ايدك عليا ازاي. 
هالة قامت وبكل جرئة: اخرررس حق عيالي هاخده منك لو بعد ماية سنة وبالنسبه لبوسي و سيف اكيد سيف هيفتكر ويعرف الحقيقة قوة الحب بين اي اتنين اقوي من جبروتك وقوتك فاهم يا عثمان بيه. 
وتركته يغلي ومشيت.

في شركة سيف. 
سيف بخبث: تقي تيجي حالا. 
تقي جت وهي بتتظاهر بالقوة. 
تقي: نعم. 
سيف قام وضربها كف: انتي واحدة حراميه سرقتي ملف مهم من اول يوم. 
تقي بصدمة و الدموع اتجمعت في عينها: محصلش. 
سيف بغضب: حصل ودا متوقع من واحدة زيك. 
تقي بدموع نازلة سيف قلبه وجعه اوي بس مش عارف منين: انا معملتش كده وشكرا اهانتك قدم الموظفين وطلعت تجري. 
سيف دون واعي: بوسي. 
تقي وقفت وقلبها بد يدق و همست تلقائي: سيف. 
لفت ليه وعينها كلها دموع وهو وقف مش عارف ومش فاهم حاجه و طلعت تجري تاني فاق من شرودة و زعق في الموظفين: كل واحد علي مكتبه يلاااااااا. 
داخل مكتبه وجات منار. 
سيف بملل: يانعم. 
منار بتمشي ايديها علي شعره: وحشتني. 
سيف زق ايديها: عايزة ايه يا منار اخلصي انا مش فايق. 
منار ابتسمت بمكر وطلعت ورق: امضي هنا دي اوراق الصفقه الجديده. 
سيف بملل في نفسه: امضي عشان تغور من واشي. 
سيف مسك القلم وفجاءة..... 

تقي بتلم حاجتها الباب بتاع مكتبها اتقفل لافت بصدمه لاقت شريف: انت بتعمل ايه. 
شريف بخبث وبنظرة شهو*ة علي جسد*ها: انا هعمل لسه مش بعمل. 
تقي فهمته وجات تجري وقعها علي الارض وبقا هو فوقها وهي بتحاول تبعد وتصراخ كتم صراخها: مهما عملتي ايه دي فرصتي وهستغلها. 
تقي بتحاول تبعده: لاااااااااااا. 


يتبع الفصل السابع اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية الطفلة والجبار "اضغط على اسم الرواية




reaction:

تعليقات