Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية سيف الليل الفصل السادس والاخير 6 بقلم ميرا ابو الخير

 رواية سيف الليل الفصل السادس والاخير 6 بقلم ميرا ابو الخير

رواية سيف الليل الفصل السادس والاخير 6 بقلم ميرا ابو الخير

ليل بصدمه: م مراته. 
سيف بضحك: ههه لا مش مراتي دي صحبتي و اختي وعشرة عمري هي يلي معايا تبقا خطيبه مراد شريكي. 
بوسي بضحك وغمز: شكلهت وقعه و وشها احمر ازاي. 
ليل باحراج: اسفه بس.. 
بوسي بضحك: متخافيش يا قلبي احنا اخوات المهم فين قرة عيني الولاه مراد ده راح فين. 
مراد من خلفها وبتسحب: طب بخخخخ. 
بوسي بخضه: يحر*قك ياض صدق. 
مراد بضحك علي منظرها: قلب الياض. 
سيف: كيس جوافه انا واقف.. اما اروح اشوف مراتي انا بقا. 
ليل طلعت اوضتها واعدت تعيط. 
مراد: مش تنسي وقولها انك كانت بتضحك عليها عشان تخوفها مش بتاع ما*فيا ولا سلا*ح كانت لعبة يا سيف البنت غلبانه. 
سيف: مراتي ولسانك احسن لك. 
بوسي: بس بس جيم اوفر ايه احترموني وانت يا قرة عيني ولاه هات بو*سه. 
سيف طلع. 
مراد: اين الحياء🙂. 
بوسي بتقر*ب منه وهو بيرجع لوراه: ايه
 هتغتص بيني اتقي الله احنا ملناش غير شر*فنا اتقي الله. 
بوسي شدته من الجاكت وبسته من خده: يالهووووي بتتحمرشي بيا دا انا غلبان اي يا بت ما تتهدي. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
بوسي بضحك: خطيبشي وجوزي وقرة عيني وروح قلبي وبحبك ياولاه. 
مراد خدها في حضنه: وانا بعشقك يا قلب مراد من جواه. 
#كومنت_واحد_برائيك 
................ 
في اوضة ليل. 
ليل كانت قاعدة وضامه رجليها. 
سيف بحنان: ليل انتي كويسه. 
ليل حضنته: يعني بابا مش بابا يا سيف ولا اخويا و... 
سيف باسها من شف يفها كتم زعلها: بحبك ❤. 
ليل بصدمه: ايه. 
سيف باسها تاني ( اتقو **الله في سناجل بتقرا وانتي يا اختي يلي بتقرائي ايوا انتي غضي بصرك احنا مالنا دول ناس متجوزة يا حبيبتي واحنا سنجل بائس ولا اقولك بصي يعني لاهيبقا خيال او حقيقه حتي بصي بصي 😂😂). 
ليل بحراج: عيب يا سيف. 
سيف برفع حاجب: انا ماسك نفسي بالعافيه ه خلف دلوقتي ها ها فكيها و كمل بحنان.. انا عائلتك واهلك انا كل حاجه ليكي انا سندك . 
ليل: ولما يسالوك عن مراتك. 
سيف بص في عينها: محدش له عندي حاجه. 
ليل: سيف انا كرهت في الاول بس ليه حاسه انه قلبي بدء يدق ليك. 
سيف بحب: عشان انا قاعد فيه ومربع كمان. 
ليل: طب بحبك. 
سيف بهبل: وانا كمان والله جعان وعارف انك.... ها قولتي ايه. 
ليل قامت وجريت علي الحمام وقفلت الباب: لا مش هقول. 
سيف جري وخبط: يا بنتي يسترك دا انا ماصدقت. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
ليل من ورا الباب: بحبك ❤. 
سيف: هكسر انا ام الباب دا دلوقتي لو مش خرجتي. 
ليل فتحت وباصه للارض وهو قرب منها وشالها و حاطها علي السرير.. 
( وسكتت ميرا عن الكلام الغير مباح يا سنجل بائس اجري اتفرج علي الكرتون احسن 😂) . 
................................ 
بعد مرور ثامني اشهر. 
فاق ابو سيف وامه وعاشوا معهم حياة سعيدة و ليل فرحانه وسطهم وسيف كانها روحه وعمل فرح كبير ليها و مش قادر يبعد عنها و جاه فرح بوسي و مراد وليل بطنها قدم منها. 
بوسي لمراد وهي بتاكل التورته في الفرح: ولاه ماتجيب بو سه 😗. 
مراد بخوف لسيف: الحق ياعم دا عايزة تغت صبني وانا خايف منها. 
سيف: بس يالا دي اختي. 
ليل بضحك: بوسي عيب احنا وقفين. 
بوسي: عليا الطلاق اطلاقه بن الو رمه لو مش با سني. 
مراد قاعد زي الكرسي و سيف وليل بيبصوا ليه وكاتمين الضحك: لا انا واخد علي كده 🙂. 
انتهي الفرح وليل كانت حاسه بتعب كبير وبتخبي. 
في العربيه سيف سايق ومراد وبوسي ورا وليل حانبه. 
سيف بيارك ليهم وبص لاقي ليل بتعيط وقف العربيه بسرعه وقلبه اتقبض. 
سيف بخوف: ليل حبيبتي مالك. 
ليل ببكاء وصوتت: مش قااااادرة بولددد يا سيففف ااااااه ياماااااممااااااا. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
سيف بخوف: ط طب اعمل ايه. 
مراد: اطلع علي المستشفى بسرعه. 
بوسي طلعز مناديل وبتمسح العرق ل ليل وهي بتعيط وسيف مش قادر يمسك نفسه. 
واصلوا المستشفى وليل داخلت العمليات سيف هيمو+ت من القلق وبيكسر كل حاجه قدم منه خرجت الدكتورة: مبروك ولد وبنت زي القمر. 
سيف بقلق: وليل. 
الدكتورة: الحمدلله نقلنها اوضه --. 
بوسي بهمس لمراد: الليلة اضربت كله من نبر امك. 
مراد بنفس الهمس: انا مال امي يابنت 🐕. 
بوسي بردح: انا بنت 🐶 يا بن الو*اطيه. 
سيف بزعيق: بس انتي وهو هروح اشوف ليل. 
سيف داخل وهم داخلو وراه وباص ليهم بغيظ: ايه ضربتوا اللليله عايز اي. 
سيف بص ل ليل: حمدالله علي سلامتك يا روح قلبي. 
ليل بتعب: الله يسلمك يا حبيبي فين الاولاد. 
سيف بحب: ماما وبابا جم و رواحو يطعموهم. 
ليل بحب: حلوين. 
سيف: شبهك يا روحي. 
بوسي مقاطعه: عليا الطلا*ق بالتلاته من مراد لو مش روحنا دلوقتي بام الفستان دا ولعبنا سوء لو*لع فيك وفيها وفي يلي بيقراء بس. 
الكل ضحك. 

تمت. 


يتبع ايضاً رواية ملكي انا اضغط على اسم الرواية
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية سيف الليل"اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات