القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية هوس عاشق الفصل الرابع 4 بقلم شروق هاني

 رواية هوس عاشق الفصل الرابع 4 بقلم شروق هاني

رواية هوس عاشق الفصل الرابع 4 بقلم شروق هاني

أحب اللحظة التي أكسر فيها غرور أحدهم .
,,,,,,,,,,,,,,,,
لمار :خالتي اعتزري من بابي 
رهف :انا مش بعتزر من حد وعلي ازنك لاكل اهو 
رعد قام من مكانه وثم مسكه من ايدها وحوط خطرها بقوه شديد وقرب اووي عليه ,,,,,,
رعد :وحيات اهلك انتي هتعتزري فهمه
رهف :انت وحد حيوان ومغرور وانا مش هعتزر من وحد زيك انا جزمتي انضف منك 
رعد قرب عليها وثم حط ايد علي رجاليه بستفزز شديد لتتوه هي من الخوف وكانت سا تبكي 
رهف :مش انا الي اضعف قدم وحد حقير انت فهم 
وثم صفحته كف علي وجه بقوه ,,,,انصدم رعد من مد يديها علي وجهها ,,,,,,,,وثم تركته ورحالت علي مكتب لاستاذ رافت علشان تقوم بتقديم لاستقالة 
رهف :انت فهم دا حقير وحد عدم الوجود والتربيه
رافت :انتي عملتي اي لي البيه يابنتل
قطعته عن الكلام 
رهف :اقسم بارب الخالله لو غلط في اهلي هبهدلك
رافت :انتي غبيه ضيعتي كنز من ايدنه
ثم ترك المكتب وراح يلحق رعد لانصاري,,,,,,,
ثم راح علشان يشوف رعد لانصاري 
بس لي لاسف لايوجد رعد في المطعم غدر المطعم ,,,,,,,,,,,
ثم دلف رافت الي راهف بكل عصبيه شديده وانفجار فيها بقوه شديد
رافت :انتي يابنت الكلب وحيات اهلي لعلمك درس عمرك متنسي ثم امسك بيديها وحوط خطرها بيدها لاتنين ومزق ملابسه بقوه وهي تصرخ بقوه وتحول صفعها علي وجهها بقوه حته صرت تعض فيه وتضربها بقدميها بقوه 
رافت :اخرسي يابت الكلب انتي فهمه 
رهف بتعب ومش قدره تخد نفسه بشده
رهف : ابعد عني ياحقير ياناس ساعدوني بالله عليكم
ثم قام بدفشها علي لأرض وثم نام عليه يمنع صرختها الذي كانت تعلو المكان لغيت لامن حوطو الباب 
لامن :استاذ رافت افتح الباب احسلك انت فهم 
رافت بتعب من رهف :انا الي مشغلك هنا انت فهم يلا غور من هنا 
ثم انكسر الباب في لحظه ودلف رعد لانصاري الي الغرفه بقوه وعصبيه 
رعد :مكنتش اعرف انو النسوان بتختصب نسوان واو دا جديد 
رافت :لا انت فهمت غلط يابيه
رهف بعيط وشهقات شديد 😭,,,,,,,,,
رهف :دا كداب حقير ولله 
رعد ثم مسك الذي كان نيام علي لأرض وظل يلقمه بقوه في وجهها شديد حته صار جسدها كلو نزيف ,,,,,,,
رافت :ابوس ايدك ارحمني يابيه انا مش هعمل كده تاني صدقني
رعد :علشان تحرم تحط ايد علي حاجه ملك رعد لانصاري ياكلب ####
ثم قلع الجكايت ولبسه الذي كانت وقفه علي جنب تبكي بشده ,,,,
ثم دلف الي الغرفه جاسر وظل يسلك بين رعد والمدعو عليه
جاسر :سيب يارعد الكلب دا وانا اخلي بالي منه متخفش 
رعد :الكلب دا يروح علي مخزان المقتم 
رافت بتعب :ابوس ايدك يا بيه انا اسف اقسم بالله مش هقرب علي حاجه تخصك
جاسر :تعال يروح امك انا هزبتو متخفش 
رعد :تمام وثق علي المخزان
رافت :انا مش هسيبك يا رهف ولله لموتك بي ايدي
رهف بخوف وثم رحت وراء ضهر رعد واستغبت وثارت تبكي بشده 
رعد مسكه من يديها بقوه ,,,,
رعد :هت من ابن الكلب دا التلفون الي سرقه
رافت :اتفضل يابيه
رعد :خد الحيوان يلا
ثم رحل جاسر وهو يمسك رافت بقوه ,,,,,
رهف :انتو كلكو زباله حيوانت
رعد :مين الزباله والحيوان انتي تعرفي الحيوان دا اشتركي من دلوقتي انتي فهمه انتي بقيتي تخصي رعد لانصاري 
انتي فهمه 
رهف :انت حيوان استحاله انت زباله
رعد :بس يارهف الراوي انا خدت الشقه الي كانت فضلكي معدكيش مكان تاني انتي فهمه غير بيتي انتي تشتغالي خادمه اي رايك
ظلت قويه تسمع كل كلامه بل حرف الوحد حته فجه ضحكت بكل قوه لديه 
رهف :انت فكرك انا اشتغل عندك خادمه انت بتحلم ارض الله واسعه
رعد :دا غصب عنك انتي فهمه اروح افضحك بي الفديو بتع غرفه رافت الي كان مليها كله كاميرات مراقبه اي رايك 
ثم طلع كارت ميموري صغير من جيبها وضحك ضحكه مستفزه ,,,,,,,
رهف :انت استحاله تكون اناس انت شيطان 
رعد :خلصتي ياخادمه ولا لسه انتي قرفتيني انتي يلا علشان اقسم بالله انشر الفديو ومش هيبقا لكي مكان
رهف بدموع شديد وتنحني براسه بل موفقه ,,,,,,,,,
رعد :عين العقل كده نتفق انتي خادمه ومساعدته دولت هانم
رهف :ح ا ض ر 
رعد ظل يضحك علشان هينتقم منها اشد انتقم 
رعد :اوعي هااا اوعي تكوني فكره علشان خطر عيونك جيبك البيت لاء انتي فهمه انا جيبك علشان انتقم منك علي كفي 
ثم خرج من المطعم وهي تمشي وراها ببطا شديد وهدوء يسبق العاصفة
حته وقف رعد أمام السياره وظل يفكر 
رعد :انتي هتركبي مع اسيدك لا طبعا 
انا عرف انتي هتركبي فين 
يلا في شنطات العربيه دا اخر الخادم 
رهف :حاضر 
وثم صرت رهف مثل العبد الذي يشتريه من سوق العبيد 
وثم ركب رهف ورذع الباب بي قوه حته نزفت يديها من القافله عليه وظلت تبكي بكل قسوه وضحك وكانت تحت يديها علي قلبه من شدة الخوف 


يتبع الفصل الخامس اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية هوس عاشق"اضغط على اسم الرواية.


reaction:

تعليقات