القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية هوس عاشق الفصل التاسع عشر 19 بقلم شروق هاني

 رواية هوس عاشق الفصل التاسع عشر 19 بقلم شروق هاني

رواية هوس عاشق الفصل التاسع عشر 19 بقلم شروق هاني

في صبح يوم جديد
في غرفة رعد فاق علي اصبع علي خدها وقام من علي السرير مفزوع ب يحسب نانسي أو كوبوس نانسي 

ملحوظه
دي نانسي العاهره التانيه السكرتيرة اتساجنت
,,,,,,,,,,, 
لمار :بابا مالك ياحبيبي
رعد بضحك :انتي يا شقيه الي كانتي بتصحيني 
لمار :اييييوه انا طبعا بابي 
رعد بضحك وامسك لمار ونيمه علي السرير وظل يلعب معه ويعض من خدها برقه 
رعد :بتعملي اي هنا من الصبح ياشقيه 
لمار :انا جبت البدله بتعتك ياحبيبي النهارده فرحك وانا هلبس فستان 
رعد :طبعا ياعمري 
لمار :بابا هي ماما زعلانه منك 
رعد :ماما رهف مش زعلانه بس انتي فهمتي كده علشان مش نيمه هنا
لمار ببكاء :ماما نورهان وحشتني اعاااا
رعد بغضب :بس ماما رهف احسن يلا علي لاوضه 
لمار :بس انا عايزه ماما نورهان علشان وحشتني بليزز
رعد بعصبية :اطلعي براااا يلا ولم تنسي نورهان ابقي تعالي 
لمار :بس هي وحشتني انا زعلانه منك 
ثم غدرت بنته الصغيره الغرفه وهي تبكي بشده 
رعد :اووووووف علي ام نورهان انا بكرهك مش عرفه بتحبك علي اي لمار هي عمره مشفتك
كانت رهف تسمع كل حاجه وقالت
رهف :هي بتحبه علشان امه زاي انت بتحب ماما سهر 
رعد اتعصب وقام من مكنه وامسكه من فكه بقوه وقال 
رعد :ماما سهر عمره متكون زاي اي حد انتي فهمه 
رهف بخوف :بس حرام عليك هي عملت اي ليك لمار علشان تعمل كده معه بدل متهديه بتزعق ليها 
رعد :انتي مالك ويلا علي لاوضه بتعتك
رهف :افهم انت هطلقني بعد متشهر الجوز مفهوم يلا معسلامه
ثم غدرت الغرفه وهي علي وجهه انتصر علشان عرفت تستفز رعد لانصاري 
رعد :ده شكله يوم بين من اوله 😔

في (غرفة رهف )
رهف :انا شكلي هحبك يارعد أوووف بس هو اغتصبك يارهف ازاي تحبي انسان حقير 
سمعت الكلام دولت هانم وقالت 
دولت هانم :بس رعد مهوس بقي
رهف بضحك :طب اي رايك حفيدك دا معندوش عقل اصلا ولا قلب علشان يحب 
دولت هانم :يابت ولله بيحبك وانتي شكلك حبيتي بلاش كده ده قلبه طيب ولله يارهف 
رهف :ااااه واي كمان انا بقول اروح اغير والبس فستان الفرح واصلا الفستان مش من حقي انا مش عذراء علشان البيس فستان ابيض 
(كلامه كان ببكاء )
دولت هانم بزعل :معلشي يارهف ربنا ينتقم منه يابنتي ويتعذب زاي معمل فكي ياحبيبتي 
رهف :اقول يارب طب مش ابو ابني 
دولت بضحك :قولي يارب علشان يحس بتعبك 
رهف بضحك :طب يارب 
ثم ذهب وبدأت في تغير ملابسه ولبست فستان طويل يكون من قماش الساتان وكان مسك من فوق ونزل وسع من لاسفل كانت جنيه صغيره وكانت طرقه شعرها خلف ضهرها بشكل مبعثر ودلف الي الغرفه بنتين لي مساعدة في حط ماكب اب 
كانت فوق الخيل
دخل( غرفة رعد )
لبس رعد بدلته الرسميه وبقه وسيم زاي عته كان كلو طاغيه ورجوله 
ثم رن تلفونه برقم جاسر 
رعد :الو ياجاسر انجز
جاسر :انا مش عرف اقولك اي بس الف مبروك ياعرريس وكمان انا عملات حاجه غلط 
رعد :انا قولت يوم مش بينله نهار 
جاسر :الشاب الي اسمه ابرهيم هرب براا البلد
رعد بصدمه :انت بتقول اي انا مش فهمك
جاسر :رعد انا ولله مش السبب وكمان اقولك هو سفر باريس ولسه عرف أنو شريك وحد هناك اسمه بلاك 
رعد بضحك :ااااه يابن الكلب بلاك تجر السلاح النووي
جاسر :ايوه ولله يارعد 
رعد :اخرررس انا مسفت السكه واكون عندك في المخزن تمام 
جاسر :تمام 😐
ثم خرج رعد من غرفته وارء ابنته قاعده علي لارض وكانت عمله تعيط راح قرب عليه وخدها في حضنها وقال
رعد :انا اسف ياحبيبت بابا ولله مش هزعق لكي ياقلبي
لمار :خلاص يابابا انا مسمحق انا بعيط علشان ماما نورهان وحشتني
رعد :ربنا يرحمه ويسمحه ياحبيبتي 
لمار بضحك :اي رايك في الفستان يابابي 
رعد :قمر من يومك ياعيون بابا

فستان رهف ولمار وبدله رعد هحطه علي البيدج لـ هويه كاتبه 
ثم ذهب رعد دون أن يلف ظهره لي سهر الذي كانت تندي عليه بس الي همه هو ابرهيم والتار القديم معه 
ثم ذهب إلي المخزن الي في المقطم 
وراء جاسر 
جاسر :اهد ياصحبي ولله مش انا السبب
رعد بصرخ :امال مين السبب قول تعرف دا تار قديم اووي ولزمن انتقم
جاسر بخوف :البودي جارد دا يارعد
رعد ظل ينظر علي البودي جارد وكان هيموته بنظراته له ثم قلع الجكايت وفق اكمام القميص وقام بتنين لاكمام وفتح بعد لازرار لاوله في القميص وأمسك الرشاش الروسي 😶😳الي كان علي الطربيزه الحديد 
البودي جارد بخوف :ابوس ايدك ياباشا ولله طب افهمك هو كان بيقول ليه ببغاء وبس 
رعد : هو جديده انت فعلان ببغاء وحريم كمان انا مشغل معيه حريم 😂
جاسر كان عمل يضحك بصوت علي ثم نظر في عيونه رعد خله يسكت ويكتم ضحكته بيديها 
رعد :انت أقعد علي الكرسي دا

البودي جارد :طب بالله عليك انا عندي عيل وسيب الرشاش دا ابوس ايدك 
رعد :خلاص خليك وقف
وثم بدأ أن يضرب رعد بل الرشاش الي كان في يديها وكان يتحكم فيه ببرعه وكان يضرب خلف البودي جارد علي صور متعلقه علي الحاط 😂🤫
و البودي جارد بعد من أمام رعد الي كانت عيونه تشعل نار وظل جاسر يضحك علي عميل صديقه هو عرف كل لم يجي يفش غله يفش في صوره نورهان الغلبنه و ابرهيم وبلاك 😂
ثم بعد وقت طرق الرشاش من يديه وأمسك المسدس الناري ومسك البودي جارد من القميص وحط علي راسه المسدس وقال بعصبيه
رعد :انا مش بشغل عندي نسون انت فهم 
البودي جارد :ولله معمل غلط تاني يابيه
رعد زقه علي لارض وبد ضرب فيه حط كان س يموت في يديها وضرب علي راسه رصاصه 
جاسر :يبن المجنونه الي انت عملته دا 
رعد بعصبيه :علشان انت شكلك نسون زيه انت فهم انت ازي غبي انت من بكره تغير لامن كلو وتجيب امان جديد انت فهم واي غلط ياجاسر اقسم بالله هتكون روحك انت الي عند ربنا 
جاسر :بس انت قتلته 

                      فلاش باااااك

كانت قعد رعد في الشركه رن تلفونه برقم دولية 
رعد :الو
بلاك :عش من سمع صوت يارعد باشا والف مبروك رهف الرواي
قام رعد من مكانه وظل يضرب بيديه علي المكتب
رعد :بلاك انت عيز اي وبترن ليه
بلاك :جي اقول ليك خلي بالك ابرهيم هرب تعيش وتخد غره يارعد بيه
رعد :وحيات اهلي لعلمك درس عمرك متنسي
بلاك :انا بقول ليك غير البودي جارد علشان جاسوس ابرهيم وانا طبعا اصلا الصراحه بحب اخد الحاجه بعد تعب كبير 
رعد :اوع تنسه التار انا علشان سكات بس ولله لتعرف مين رعد لانصاري وازي تلعب عليه يابلاك 
بلاك :سلملي علي المدم رهف الرواي وبسه ليه من بوقه 😂
رعد مقدرش يسمع اكتر راح كسر التلفون حتت علي لأرض وظل يصرخ ويكسر في المكتب ثم مسك الكأس الي علي المكتب وجرح  يديها بغل وظل ينظر علي الدماء الذي تخرج من يديها 
رعد :انا هصفي دمك وده وعد مني يابلاك ههههه😂😉

                             بااااااااااك
جاسر :طب علي علمي بلاك دا مش سهل واكبر رجل مافيا ومخدرت ومعرفه قديمه بس هو الي غدر بيك
رعد :طب انا عرف هعمل اي وبلاك وابرهيم اعرف اجبهم 
جاسر :الف مبروك ياعرريس 😂
رعد :احنا في اي ولا اي رواح غور شيل الحيون ده وادفنه في اي مكان في الصحراء
جاسر :حاضر بس انا لزمن ابقا النهارده في الفرح بتعك علشان اشهد علي عقد الزواج
رعد :خلي اي زفت من الي برااا
ثم حمل جاسر هو ولامن البودي جارد وقام بدفنه في مكان في الصحراء 
ورعد عاد إلي القصر بعد أن غير البودي جاردات 
في ( غرفة رهف )
اسيل :ياحبيبتي يارب يبارك فيكي
رهف ببكاء :انا مش عايزه اتجوز 
اسيل :بس رعد بيه بين أنو بيحبك دا عمل فرح عزم عليه اكبر رجل مصر  
رهف : عقبال ماشوفك عروسه ياحبيبتي ويرزوق ببن الحلال الي يخاف علكي 
اسيل :انا بشتغل عند رعد لانصاري بس ابقى سكرتيرة جاسر المحمودي 
وظلت سرحنه لم نطقت اسمه ظل قلبه ينبض بااسمه بقوه 
رهف بضحك :ده في حاجه غريبه واسيل بتحب ولا اي 
اسيل :الصراحه انا بحبه مووت يارهق بس انا عرفه انو هيلعب بيه علشان فقيره وكمان صح بابا بيسلم علكي 
رهف بفرحه :هو فين وحشتني اووي عمو ابرهيم  
اسيل :تحت ياحبيبت قلبي 
رهف :اكيد انتي تشهدي علي عقد الزواج مش كده
اسيل :الغريبه انو رعد قال كده كمان بس انا موفقه 
رهف :متجبيش اسمه هنا تاني انتي فهمه 
اسيل بضحك :فهمه 
ثم دلفت دولت هانم وقالت 
دولت هانم :بسم الله مشاء الله تبارك الرحمن انتي حلوه انا اخاف علكي من الحسد
سهر :عندك حق مرات ابني صروخ روسي 
ثم دلف رعد الغرفه ووقفت دولت هانم أمام عيون رعد علشان ميشفش رهف 
رعد :يادولي وسعي انا هنفجر عيز أخدها في حضني
سهر بضحك :خلاص ياماما دولت خلي رعد يشفه 
دولت بعدت من أمام عيون رعد ورهف كان وجهه طماطم 🍅🍅
رعد قرب عليه والكل نزل من الغرفه وطرق رعد ورهف في الدخل 
رعد :بسم الله مشاء الله ربنا يبارك فيكي انا محظوظ اي كل دا جمل
رهف :خمسه وخمسه في عينك يااخي 😂😂
رعد :اصدق انا حسود 
رهف :انا مقولتش كده يارعد 
رعد :قولي رعد تاني علشان خاطر البيبي
رهف :اووووف رعد 
رعد قرب عليه وخدها في حضنها وظل يقبل جبنها بحب وهي كانت مكسوفه وعمله تعض علي شفيفه ورعد لحظ وظل يضحك علي حركات رهف حبيبته وصغيرته 
رعد حط يديها علي شفيفه والتهمه بحب وعنف وهي دموعه نزلت علي وجنتها بحب واول مره تحس بشعور غريب لم رعد يلمسه وكانت سيبه نفسه دخل احضنه حته رعد مكنش متعود علي هدوه وقال دخل اذونه
رعد :انتي شكلك هتحبيني يارهف رعد عز لانصاري 
رهف بعدت عنه وظلت تمسح دموعها برقه وهو حمله بين يديها وظل يلف بيه في الغرفه كله وهي كانت تصرخ بفرح كانت مثل الطفله في يديها 

ثم نزله وظل يقرب علي شفيفه تاني بس هي حطط يديها علي شفيفه 
رعد :اخس بارده 
رهف بضحك :انا حد بيندي عليه لمار باي 
رعد مسكه من خصرها ونزل بيه أمام الكلام وبد في تهنئه العرسان 
علي طربيزه في الحديقه كان وقف عليه مازن لاسيوطي وكانت جنبه ليان وكوثر ولاسيوطي وبدأ 
وطلع مازن علي لاستيج بتع العرسان ومد يديها علشان يبرك لي رهف بس الي مسك يديها رعد بقوه ورد عليه التهنئة 
وكان الكل في الفرح فرحان وجاسر كان اكتر الوقت يطلع علي اسيل وبدا المأذون في عقد الزواج وجاسر طلع علي لاستيج وطلعت معه اسيل وهو اتفجاء ومسك يديها وطلع معه وبدأ في عقد الزواج
المأذون : بآرك لكم وجمع بينكم في خيررر
رعد قام وقف ومسك رهف من يديها وقبل شفيفه أمام الجميع وهي انصدمات والكل مكنش متوقع رعد يعمل كده بس كان صوت الصفقات والتهنئة
وبدأ الرقص لي العرسان سالو  والمرطبات
وبدأ رعد الرقص مع رهف وأمسك خصرها بيديها وظل يقبل عنقها بحب وهي وجههه 🍅🍅
,,,,,,,,,
وجاسر سحب اسيل من جنب ولدها الي كان ينظر علي جاسر بستغرب وبدأ جاسر برقص مع اسيل وهي كانت مخدره في يديها كان قلبه ينبض بااسمه فقط 
اسيل :انت ازاي تعمل كده اوع ايدك ياحيوان 
جاسر :لو مسكتيش ابوسك من بوقك ادم ولدك وانتي حره 
اسيل :طب انت عيز اي 
جاسر :بحبك يااسي مووت 
اسيل :انت اكيد متلغبط انا اسيل مش اسي 
جاسر :لا انتي وانتي مراتي المستقبليه 
,,,,,,,,,,
مازن الي اتغض علشان شاف ليان كانت بتكلم مع الجرسون وهو كان عيونه علي ملابسه الي مبينه اكتر مدري
راح شده من خصرها وطل بيه لاستيج بتع الرقص وبدأ يرقص معه وهو يديها تمسك خصرها بقوه وعصبيه 
مازن :انتي ازاي تقفي مع الجرسون الحيون دا  
ليان :وانت مالك يامازن ياااا اسيوطي
مازن :لا انا مالي ومالي كتير انتي فهمه 
ثم سحبه الي الحديقه السريه وزقه علي الحاط وحصرها بين يديها ومسك فكه بقوه 
ليان :مازززن اوع ايدك 
مازن :انا مش هوعه ايدي انتي فهمه واعمل الي انا عايز انا ابن خالتك اي الفستان دا اكيد ده قميص نوم مش كده 
ليان ببكاء :احترم نفسك يامازن 
مازن قرب علي شفيفه وظل يقبل شفيفها بقوه طاغيه حتي زقته بعيد عنه 
ليان :انت حيوان ازاي تعمل كده 
وثم فقدت الوعي في يد مازن وظل يفوق فيه وقربه منه وظل يحط وجهه دخل رقبته وصدره علشان تشم رائحة عطرها علشان تفوق وصحيت وهي تنز له وقامت وقف وهو وقف معه
ليان :مازن الي بيني وبنك هو لاتنقم من رهف الرواي وبس 
مازن برقه :وانا بقول كده بردو بس لبسك مش حلو وانتي بنت خالتي غيري من لبسك دا اجبري انتي فهمه 
ليان : حاضر يامازن هسمع الكلام بس الي عملته مش يتكرر تاني ويلا نتخل خوه 
مازن :حاضر ياليان 

عند رعد لانصاري علي استيج الرقص 
طلع علي لاستيج ومسك ميكرفون وكانت رهف تحت وقفه مع رفيقته اسيل 
وقال رعد : انا عيز اقول اني اول مره احب وحد زي رهف انا بحبكككك هوس يارهف  وانا اهدي لاغنيه دي لهوس عاشق 
نزل رعد من لاستيج ووقف جانب رهف ومسك الميكروفون وبد في الغناء
رعد :هس 🤫 علكي طله ولله تسحر القلوب ماشاء الله 
وبدأ في حضن رهف وهو ياغني
رعد : انتي صعبه انتي صعبه نار في قلبي نار بعدك انتحار يطلع النهار علي ابتسامتك حبك احتلال انسكي شئ محال 
رهف :اسكت يامجنون 😂
(بس ياررهف هو فعلان مجنون سبي)
رعد بدأ في تكميل لاغنيه : عايز اعيش واموت اسير حلاوتك 
ثم قبل رهف من جبنها وبدا في تكميل لاغنيه :جامده جامده جامده 😉😂
في الجمال والحسن جامده
بس عامله غامضه لمضه 
لا مينفعش الكلام ده 
صعبه صعبه انتي صعبه

انتهت لاغنيه ورعد حمل رهف بين يديها ولف بيه بقوه وهي كانت تضحك والكلام يصفك وجاسر كان بيسفر 🥳 
ثم دلف من باب القصر الحديد المزين ب الورد الجوري الاحمر
بلاك :لا دا رعد لانصاري شكله بيحبه وانا احرق قلبك ياعريس
ابرهيم :بس يا بلاك احنا اي الي جبنه القصر دا 
بلاك :اخس عليك ياولا احنا جين نبرك 
ابرهيم بضحك علشان عرف صديقه جيد 
ابرهيم :طب انا عرف الي انت هتعمل حاجه قول ياصحبي 
بلاك :هقول نبرك يلا قضمي بسرعه 
ابرهيم بستغرب :حاضر
ثم طلع علي لاستيج ومد يده لي رعد ورعد إصابته صاعقه قام ومسكه من قميصه بقوه ورهف كانت خايفه وعمله تبص عليهم وبلاك كان يضحك وهو بين يد رعد ثم حضنه بلاك وقال في أذنه
بلاك :عيب عليك انا جي اهني دا احنا كان مبنه صعبيه واكل عيش حتا بص العروسه خيفه ازاي
رعد :لو حصل حاجه لي اي حد يخصني هتشوف وحش انت فهم 
ثم بعد عنه بلاك ومد يديها وصفح رعد وظل يبص علي رهف وهو كان وقف جنب ابرهيم الي خيف من رعد ونظرته لهم كانت قتله وجاسر الذي أنصدم 
بلاك بضحك :قمر العروسه رهف مش كده انا مش هسفر باريس تاني شيف جمل مصر

كان يشور علي ليان الذي كانت وقفه جنب مازن لاسيوطي وثم ترك مازن ليان وذهب لي بلاك معرفه قديمه
مازن :عرف لو عينك جت علي ليان تأتي وانا هموتك
وثم طلع السلاح وحط علي صدره وقال بعصبية 
مازن :ليان دي خط أحمر انت فهم يلا غور
ثم مسك يديها بلاك وخدها في حضنه
بلاك بمسكنه :انا جي اهني بس يامازن يا اسيوطي عيب احنا صحب 
ثم بعد عنه مازن ورح لي ليان وقال ليه 
مازن :اطلعي علي لاوضه غيري القرف دا يلا بسرعه 
ليان بخوف من بصت عيونه :حاضر 
رعد :انتي يابت متضحكيش تاني
رهف :انا عملت اي يارعد 
رعد :متضحكيش غير ليه انا انتي فهمه 
رهف :حاضر 
رعد :بقولك 
رهف :قول 
رعد :بعشق امك 
رهف :اتلم ياحيوان 
رهف في سره انا شكلي حبيتك يارعد لانصاري ربنا يستر
رعد قال في أذنه :انا عرف انك شكلك حبتيني 
رهف بصدمه :لا انت عدوي ياباشا
رهف في سره اذي عرف الرجل ده
رعد :عيب علكي تقولي لي جوزك رجل
رهف :ياماما انا مش بقول حاجه انت ازاي بتعرف 
رعد بضحك :مش مهم المهم انك بتحبيني
رهف :لا مش بحبك وخليك عرف انك اكبر غلط في حياتي
رعد مسك يديها وقال 
رعد :انا ممكن اكل شفيفك اكل قضم الكل هنا ومش هكسف البقي علكي 
رهف :لاء 
ثم بدأ يقرب رعد عليه وهي تحول أن تبعد وكان خلاص سـ يخطف قبله من شهد شفيفها بس هي قالت 
رهف :بحبك يارعد ❤️
رعد :رعد بيحبك هوس يارهف 
ثم دلفت من باب القصر نانسي 
ملحوظه 
نانسي السكرتيرة خلاص انتهت 
نانسي دي لاء 😂😂
,,,,,,,,,,,,
نانسي :انا يابن لانصاري تسبني علشان تجوز رهف وانا بحبك وبحب لمستك ومقدرش اعيش من غيرك 

وطلعت  قناصه وحتته علي رهف وبوووووم بس لي لاسف الضربه جات في دولت هانم 

يتبع الفصل العشرون والاخير اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية هوس عاشق"اضغط على اسم الرواية.


reaction:

تعليقات