القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية هوس عاشق الفصل الرابع عشر 14 بقلم شروق هاني

 رواية هوس عاشق الفصل الرابع عشر 14 بقلم شروق هاني

رواية هوس عاشق الفصل الرابع عشر 14 بقلم شروق هاني

رهف بعصبيه :طلقني يلا انت خت الي انت عوزه طلقني ابوس ايدك 
وظلت تبكي بوجع شديد عيط وهي ممسكه بقميصه بشده ,,,,,,,
رعد بحب :ياحبيبتي في حد بيسب روحه انتي روحي بقا 
رهف بغضب :لااااا انا عاهره مش روحك
رعد ضربه قلم علي واجهه بقوه حته انزف فمه بغزره وظلت تبكي بشده وهو يمسح الدماء من فمه ويمسح دموعه برقه حته انصهرات واستكنت في النوم وهو كان يضمه دخل صدرها بحب وحوط خطرها برقه طاغيه حتي غفه جنبها ,,,,,,
"في صباح يوم جديد اشعه الشمس الصفراء واليوم الحيوي"
ليان : بس انا خلاص هتجوز رعد لانصاري
سهر :عيب يابت انتي بنت اختي تمام وابني من حقق 
ليان :انا هروح اشوفه اول مره يفضل نيم كده 
سهر :روحي ياحبيبتي دا هيبقا جوزك
ليان :من عيوني ياخالتي
ثم دلف غرفه رعد دون أن تستااذن لي الدخول وثم انصدمت من الذي شفته ,,,,,
كانت رهف نيمه وعلامات الوجع يشتد عليه وهي مسكته من يديها بقوه وسحبتها بس فاق رعد وفاقت رهف من نومه وهي كانت مكسوفه بقوه ,,,,,,,
رعد :انتي إزاي تعمالي كده اطلعي براا في وحد محترامه تخش علي وحد متجوز
ليان :انت بتقول اي يارعد انا الي هبقا مراتك مش دي 
ثم امسكت يديها وبعدتها عن رعد بقوه 
رهف ببكاء :اوعي سيبي ايدي خلاص انا مش عيزها اصلا انتي وهو شبه بعض اووي 
ليان :بس يابت الشوراع انتي مش ذي انا ورعد بيه
ثم قام رعد من علي السرير وكان عري الصدر وكان يرتدي بنطلون اسود ,,,,,
رعد :اطلعي برااااا يالياااان ولا اقسم بالله هيكون يومك علي ايدي 
بس ليان قربت من رهف وشدتها بقوه حته كانت س تسقط علي لارض بس امسكه رعد بقوه وقام بتغطية جيد علشان كان بين جزا من جسمه ,,,,
رعد بخوف :انتي كويسه يارهف 
رهف ببكاء وكان ذلك هو الرد على كلامه ,,,,
ليان بصدمه :اي الدم دا انت ختمت جوزك من رهف اخس عليك مش انا الي هبقا مراتك دي عاهره بس يارعد 
ثم صفعه قلم علي واجهه بقوه حته أصبح الدماء تجري في وجهه من الصفعه ,,,,
رعد :براااا 
ثم طلعت ليان دون أي رد عليه تاني ,,,وقرب عليه كانت منهر في البكاء وعيونها كانت تشعل جمر من النار ,,,,
رعد :بس عيط يارهف انا معملتش حاجه لي كل دا 
رهف :انت مجنون اي معملتش حاجه انت خات شرفي ليه هاااا
رعد قرب عليه واخده في حضنها بقوه وهي كانت تبكي بشده ,,,,
رعد :علشان انتي مراتي وشرفك هو شرفي
رهف : كداب انا عاهره
رعد اتعصب بس امسك اعصبها :يارهف بلاش كلام كتير انتي مش عاهره افهمي انتي مراتي وحبيبتي وام عيالي 
رهف بعصبيه بعد أن زقته عنها بقوه وامسكت قميصه وقامت لارتداء قميص رعد وقفت علي قدميه وهي كانت تترعش بقوه حته كانت س تسقط بس امسكه رعد بقوه ,,,,,,
رهف :اوع بعيد عني عااااااااا
رعد :اخرسي انتي فهمه ولا انتي شكلك حبه انك نعيد الي عملنه اي رايك 
كان يتكلم بغمز ,,,,,
رهف :انت عيز اي مني طب اقولك انت عيز تجوز ليان صح 
رعد :اي الكلام دا دلوقتي 
رهف بعصبيه :صح 
رعد :اه بحبها 
رهف :وعيزني ابقا انا لي التساليه صح
رعد :لا مش صح انتي مراتي وحقي دا 
رهف :يبقا صح 
رعد بغيض :صح يارهف هانم 
رهف :خلاص سبني واتخوز ليان وانا كمان هبقا لي التساليه وبس 
رعد :اه المعنه 
رهف :انك ترجعلي البيت بتعي تاني مفهوم وبس وانا مش هعيش هنا تأتي هعيش في البيت بتعي لم تعوزني ابقا موجوده 
رعد بعصبية :مش رعد لانصاري الي يسيب مراته بعيد عنه ولا انتي في وحد في حياتك يارهف هانم 
رهف :ااااه انا بحب 
رعد بغيره قتله وكان س يضربه علي وجهه بقوه بس هي وقعت بين يديها بقوه وفقدات الوعي بين يديها وكانت تنزف من الوجع أو من رعد ,,,,,,,
رعد بخوف عليه :رهف يارررررهف فتحي عيونك ياحبيبتي
ثم حمله وقام بتنيمه علي السرير وهي كان جسمه يرجف من شدة الحرارة العالية ثم قرب رعد عليه وقام بتغير ملابسه الي ملابس انظف ورن علي الدكتورة الخاصه بي رهف ,,,,,,,
بعد وقات كثير دلفت الدكتورة الي الغرفه وبدأت في فحص رهف وكانت علامات استفهام علي وجهه ,,,,,
الدكتورة :رعد بيه مش اخر مره قولت انو رهف مراتك 
رعد :اه انا قولت كده 
الدكتورة :والي بين انك انت اول مره تلمس رهف وكمان مكنتش ليله عاديه دا كان اختصاب 
رعد :المعنه 
الدكتورة :المدام رهف اتعرضت لي صدمه وكمان جسمه ضعيف جدا واسواء حاجه في الحاله متأخر جدا ياعني هي عندنه عقده من الرجاله زي حضرتك صعب جدا انك تقرب عليه تاني وانا كتبت علي دواء لعلاج الوجع وفي مشكله بس مش بينه معيه انا لزمن فحص علشان نتاكد
رعد :هي اي المشكله اعملي الي انتي عايزه بس اعرف اي 
الدكتورة بخوف من رد رعد : المشكله انو هي عندها ثقب في القلب

رعد :انتي بتقولي اي 
ثم فتحت عيونها بتعب شديد وقالت :هو في اي 
ثم قرب عليه رعد وقال :انتي عندك ثقب في القلب وازي كانتي بتخدي الداء هاا
رهف :انا انا بخد دواء بس هو خالص وكانت 
رعد :كانتي اي انتي مجنونه وليه متقوليش ليه انك عندك ثقب في القلب 
رهف :علشان مش ضعيفه ومش كانت هقول لي حد وانا لم جيت هنا كانت بخد بس الدواء خلصان من كام يوم بس وانا كويسه 
الدكتورة :مدام رهف مينفعش عصبيه انتي حالتك النفسيه صعبه 
ثم علاقات له الدكتورة كلونه وطرقت الغرفه ,,,,,
ثم قرب رعد عليه وكان سيقبل شفيفها بس هي مسكت يديها وقالت 
رهف :قولت اي موفق علي الشرط 
رعد :مش رعد لانصاري الي يوفق علي حاجه هو مش عايزه 
وثم قبل وجنتها بحبك شديد وقال في أذنها بحب 
رعد :الف سلامه بس اوعي تفتكري اني انا نسيت الي قولتي تمام 
وثم دلف الي الحمام وقام بتغير ملابسه علشان يذهب الي الشركه وهي كانت نيمه بالم يظهر علي ملامحه الصغيره قرب عليه وقبل شفيفها برقه حته حسات بيه جنبها ,,,,,
وثم تركه وغدر الغرفه ودلف الي غرفه دولت هانم ,,,,
دولت هانم :عيز اي يارعد طلبك مش عندي هنا
رعد :بس مالك ياقلبي ولله انا عندي مشكل كتيرر 
دولت :بس مش معنه انك تعذاب رهف معاك دي بنت طيبه ولله
ثم قرب رعد وقاعد جنبها قال 
رعد :دولي ياحبيبتي انا دلوقتي عندي وحد قمر ومراتي وانا بحبها
دولت بتسغرب :ياعني اي وليان دي اي 
رعد :هتعرفي كل حاجه بعدان بس انا دلوقتي جي اقول لكي خلي بالك من مرات حفيدك علشان ماما مش هيزها في البيت وكمان بعد ما ليان عرفت اني ختمت جوزي 
دولت بفرحه :الف مبروك يا عريس بس انا كمان زعلانه رهف كانت مفرود تلبس فستان ابيض 
رعد :أن شاء الله مش هزعله مني ابدا علشان انا مهوس بحاجه اسمه رهفففف
ثم دلفت لمار الغرفه وهي كانت تبكي بشده,,,,,

يتبع الفصل الخامس عشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية هوس عاشق"اضغط على اسم الرواية.


reaction:

تعليقات