القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة الأسد الفصل الثالث عشر 13 بقلم حنين أحمد

 رواية طفلة الأسد الفصل الثالث عشر 13 بقلم حنين أحمد 

رواية طفلة الأسد الفصل الثالث عشر 13 بقلم حنين أحمد 

-ملك بدموع من فوق السلم:انا اهو.......ولسه بتجري وفجأة 
-سلمي بشهقه:اسد الحق ملك
-اسد باقصي سرعه طلع جري ومسك ملك ولف اة حوالين وسطهااا"الي هو المشهد الي في الافلام دة"
-ملك بدموع:ابيه 
-اسد بحب وتوهان:يقل....وفجأة رجع من شرودة وسابهاا وقال ابعدي عني
-ملك بدموع سابته وراحت لسلمي:سلمي وحشتيني اووي اوووي
-سلمي بدموع:ملوكه وانتي كمان والله عامله اي 
-ملك بدموع:مش بخير يسلمي مش بخير
-سلمي بدموع:حبيبتي اهدي بس وانشاء الله كل واحد هيرجع لمكانه....وبصت لمايا بشر
-مايا بدلع وقربت علي حضن اسد:اسد حبيبي عيزاك تبقاا تيجي الجناح بتاعي عشان تقيس البدله انا اخترتهالك من امريكاا وهتوصل بكرة
-اسد وقرر غيظ ملك:طبعاا يحبيبتي هاجيلك بكرة عشان كمان عايزك في موضوح يروح قلب اسد انتي
-ملك بدموع وغيظ همست لسلمي:بصي يسلمي بيعمل اي وهي بصي مقربه منه ازاي
-سلمي بهدوء:اهدي يحبيبتي انتي حامل
-ملك بدموع:مش حامل انا حامل ازاي بس
-سلمي بحزن:اهدي بس وهنشوف الموضوع دة
-سليمان:يلا يولاد العشا
-كلهم:يلا.....وراحوا علي السفرة
"عند امجد"
-طق طق طق
-امجد مسك مسدس:مين
-وفجأة الباب انفتح وظهروا بودي جردات كتفوا امجد وخدوة........
"في قصر المنشاوي"علي السفرة تحديداا
-سلمي بهمس:روحي اقعدي علي رجله
-ملك بدموع مكتومه:مينفعش مش هيوافق
-اسد ببتسامه:تعالي اقعدي علي رجلي يحبيبتي
-سلمي بفرحه:شوفتي قولتلك روحي بقاا
-ملك ببتسامه:ماشي.....وراحت ولكن وقفتهاا مايا
-ماياا وهي تقعد علي رجله:بيقول حبيبته 
-ملك بدموع وهي تقعد جمب سلمي:احم احم
-اسد بحزن ممزوج بزعل:امممم ما تكلوا يلا
-حسام:اسد في مستسمرة صاحبت اكبر شركات في امريكاا وهتوصل بكرة وعايزة توقع معانا عقد ودي فرصه كويسه جداا انت عارف انهاا من اكبر سيدات الاعمال في الشرق الاوسط
-اسد بجديه:تمام حلو اووي بكرة انشاء الله
-ملك بدموع مكتومه:الحمدلله
-اسد بغيظ:استني استني رايحه فين
-ملك بدموع:بتكلمني انا
-اسد وحاول كتم حبه:احم اقعدي كملي اكل
-ملك بدموع منهمرة علي خدودهاا الحمراء:اكلت الحمدلله
-اسد بغضب:مايا قومي كدهه بعد اذنك......وفجأة اسد قام شال ملك وقعدهاا علي رجله
-ملك بدموع:مش عايزة اكل ولا عايزة اقعد علي رجلك ابعد
-اسد بغضب محاول الهدوء علي صغيرته:ملك افتحي بؤك 
-ملك بدموع:لا اكلت خلاص ارجوك سبني.....وقاطعهاا اسد وهو يطبع قب*له علي شفايفهاا فهو لا يقدر علي تحمل جمالهااا وشوقه لصغيرته
-ماياا بشهقه:احم احم
-هبه بهمس:ينهار اسود
-اما حسام غمز لسلمي وقال:اخوكي مش قادر يستناا اما يطلعوا فوق
-مامت ملك من بعيد لنفسهاا:دي بنتي الي بتتباس دي
-سلمي بضحك وهمس:اتلم يحسام مهي مراته
-ملك مصدومه.......اما اسد وكانه راح في عالم تاني
-سليمان بضحكه بسيطه:احم احم احم
-اسد فاق من سيل قبلا*ته:افتحي بؤك يملوكتي "قالهاا بهمس"
-ملك بصدمه وشهقه:احم احم حاضر....وكملت بهمس الله يخربيتك اي دة مبتتكسفش 
-سلمي بمشاكسه:مالك بؤك احمر كدهه لي يملوكه احم احم
-ملك فتحت عنيهاا بصدمه:امممم لا لا م....وسكتت او هنجت عادي😹
-حسام بغمزة:اسد حبيبي في شويه روج علي بؤك منين دة
-سليمان وحاول كتم ضحكته:احم اتلموا يولاد....انا هطلع ارتاح
-مايا بغيظ:وانا هطلع ارتاح عندي تجهيزات فرحي
-سلمي بصوت عالي:الف مبروك يحبيبتي اطلعي بدل ما وشك يشقق من الغيظ
-حسام بضحك وغمزة:يلا بقاا يسوسو عشان ننام احنا كمان
-سلمي بخجل:احم احم يلا.....وطلعوا الجناح
-ملك واذدادت حمار وجمال:انا انا هطلع ارتاح 
-اسد شالهااا:يلا بينا.....وطلعوا
"في جناح مايا"
-مايا بغيظ:شوفتي يمامي باسهاا ازاي قدامنااا 
-هبه:شوفت يحبيبتي شوفت يخرابيي 
-مايا بغل:انا خايفه يمامي ليعرف انهاا مش حامل هيعمل اي هيرجعلهاا ويسبني
-هبه:مش عارفه يماياا دة كمان هيقتلناا والله...وبعدين بطلي تقولي كدهه بقاا ال حد يسمعناا 
-مايا بغيظ:شوفتيه كان زعلان ازاي انهاا ماكلتش دة قومني وقعدهاا
-هبه:متنسيش يحبيبتي انه بيعشقهاا
-ماياا بغيظ:يوووة بقا بس بردو هيتجوزني وهيحبني اكيد
-هبه:اشك في دة.....احم قصدي اكيد يحبيبتي
"في جناح ملك واسد"
-ملك برتباك وخجل:ابيه نزلني لو سمحت انا بعرف امشي
-اسد وحاول كتم ضحكته:يعني انتي طول ما احنا طالعين مكنتيش بتعرفي تمشي وسايباني شايلك واول ما وصلنا فوقتي انك بتعرفي تمشي.....وكمل بوقاحه ولا كان عاجبك الوضع
-ملك بخجل حتي احمرت من جديد:ابيه نزلني بقاا
-اسد نيمهاا علي السرير بهدوء:اهو نزلتك.....وقرب منهاا وطبع قب*له خفيفه علي شفايفهاا
-ملك قامت بخجل:احم احم حرام عليك كسفتني قدامهم كلهم عيب كدهه ي ابيه مينفعش تعمل كدهه 
-اسد وهو مقرب:انا جوزك واعمل الي انا عايزة
-ملك بدموع:انا مش حامل والله
-اسد بعد عنهاا وكانه افتكر الموضوع:انتي خنتيني عملتي زي ما هي عملت في ابوياا كلكم زي بعض كلكم
-ملك بدموع:خليك مصدق اني حامل لحد ما فيوم هتعرف انك غلط....ولفت وشهاا ودفنته في المخدة 
-اسد بوجع راح ينام جمبهاا.....احم احم
-تن تن تن
-اسد بجديه:الو
-البودي جارد:لقيناا امجد الاسيوطي يباشا واخدناه علي المخزن
-اسداتعدل واتكلم بحذر:اوعوا يهرب منكم عنيكم تبقاا مفتحه كويس وانا جاي حالا
-ملك قامت بفزع:رايح فين دلوقتي
-اسد وقام يلبس:ملكيش دعوة....وياريت متخرجيش من الجناح احسلك....ومسك مسدسه وخرج
-ملك بدموع:يوووة بقا انا مش حامل والله نفسي يصدقني اكيد الدكتورة بتكدب
"في جناح سلمي وحسام"
-طق طق طق
-حسام بجديه:البودي جارد كلمني وقالي علي امجد لبست وكنت لسه جايلك
-اسد:يلا بيناا
-سلمي وعلي وشك العياط:خدوا بالكم من نفسكم والنبي 
-اسد مسك اديهاا بحنان:متخفيش يحبيبتي ادخلي نامي
-حسام بحب:متخفيش بقاا
-سلمي:ملك نامت
-اسد:لا لسه
-سلمي:خلاص هروح اقعد معاهاا
-اسد بغيرة:متقربيش اووي.....قصدي ماشي 
-سلمي بمشاكسه:هاخد ملوكه في خضني وانام بقاا انا بحب انام في حضن اختي
-اسد بغيرة وغضب:لا 
-حسام بضحك:معلش ي سوسو اصل اسد بيغير حتي منكك متقربيش منهاا اووي كلميهاا واتساب
-سلمي بضحك:خلاص يعم هروح اتكلم معاها شويه واجي انام في اوضتي متخفش
-اسد بغيرة:لا اصل اصل
-حسام:يعم انت لسه هترغي يلا بيناا
-اسد:يلا.....ونزلوا
"في جناح ملك"
-طق طق طق
-ملك بخوف:مي....مين
-سلمي:انا سلمي يملوكه افتحي
-ملك وقامت فتحت:حياتي لسه صاحيه اسد لسه خارج 
-سلمي:اه وحسام راح معاه كمان.....كل دة بسبب الكلب امجد
-ملك بغضب:دة حيوان
-سلمي بمشاكسه:حاسه ان شفايفك لسه حمرة ولا اي يملوكه اوعي يكون طلع كمل هناا
-ملك بخجل:احم احم ها قوليلي بقاا اي الي مصحيكي لحد دلوقتي
-سلمي:بتغيري الموضوع ماشي.....انا يستي كنا صاحين انا وحسام وجاله تليفون انهم لقو امجد قام لبس وخرج
-ملك وقررت المشاكسه:صاحيه انتي وامجد اه
-سلمي بخجل:احم احم 
-ملك بحزن:انا متاكدة اني مش حامل يسلمي 
-سلمي:بصي يملك هروح انام دلوقتي لاني مش قادره والصبح انشاء الله نشوف حل وانتي كمان نامي
-ملك:حاضر يحبيبتي طب متنامي هنا
-سلمي بضحك:لا يحبيبتي هنا محظور انتي عايزة اسد يقتلني باي....وخرجت
-ملك بضحك:باي
"في مكان تاني"......في مخزن اسد تحديدا
-اسد بغضب:نورت بيت الاسد ي امجد ي اسيوطي 
-امجد وهو ينزف:موتك علي ايدي ي اسد ي منشاوي
-اسد وهو يضربه بوكس:انت وقعت في ايدي خلاص وموتك هيكون انهاردة 
-حسام يضربه قلم:انت نهايتك انهاردة ي امجد ي اسيوطي.....انا كلمت البوليس وشويه وهيوصل
-امجد بضحكه خبيثه:ههههههه مراتك جامدة اووي ي اسد انا سمعت انهاا حامل بس مش منك يتري من مين
-اسد بغضب جنوني وهو يضربه:اخرس ي كلب اسم مراتي متقولهوش علي لسانك ال......دة و ال اقسم بالله موتك هيكون علي ايدي....ولسه بيرفع المسدس
-حسام:اهدا ي اسد دة واحد....ميستهلش 
-امجد بضحكه خبيثه:ههههههه ان....وقاطعه دخول البوليس بقوات كبيرة
-الظابط:احنا اسفين ي اسد باشا المرة دي محكوم عليه بالاعدام واكيد مش هيهرب وهيتشدد عليه الحراسه
-اسد بجديه:اتمني دة
-الظابط:خدوة....وبالفعل اخدو امجد واسد وحسام رجعوا البيت كل واحد دخل جناحه ينام.....
"طلع الصبح في قصر المنشاوي"في جناح ملك واسد تحديداا
-اسد:احم يلا يملو....يملك قومي 
-ملك بنعاس:يماما عايزة انام بقاا
-اسد حاول كتم ضحكته:يلا هنتاخر علي الشركه
-ملك:احم انا هروح معاك
-اسد بجديه:اه واتفضلي البسي عشان عندي اجتماع مهم
-ملك:حاضر......وبالفعل لبست تيشرت ابيض افشولدر وبنطلون جينز كاتنج اما شعرهاا رفعته ديل حصان وسابت خصلتين علي وشهاا
-اسد بغيرة:اي دة
-ملك بطفوله:اي ي ابيه مهو عادي اهو
-اسد بغيرة:اكيد لا ازاي هتخرجي كدهه
-ملك وراحت عند الدولاب وشاورت علي فستان احمر:طب دة حلو البسه
-اسد بغيرة:يخربيتك اعمل فيكي اي دة هيبقاا احلي يلا قدامي واعتبري ان لبسك انا الي هجبهولك بعد كدهه
-ملك:احم حاضر....ونزلت
-سلمي:القمر رايح فين
-ملك:الشركه مع اسد
-سلمي:ماشي يقمر.....اسد حسام في الشركه من بدري
-اسد:اه ماشي يحبيبتي....يلا بينا
-ملك:يلا....وخرجوا
"بعد شويه وصلوا الشركه"
-حسام:اسد المستسمرة وصلت جوة ممكن يلا بقاا
-اسد:تمام....وبص لملك الي باين عليهاا الزعل...مالك يملك
-ملك بحزن:هدخل معاك اوضه الاجتماع وهقعد ساكته
-اسد وهو بيقرب:عيوني
-ملك بخجل:ابيه الموظفين بيبصوا عليناا
-اسد فاق من شرودة:احم احم يلا بيناا...ودخلوا
"في اوضه الاجتماع"
-حسام:مدام دعاء....استاذ اسد....ودي ملك هانم مراتوا
-دعاء وهي بتلف بالكرسي:اهلا اسد باشاا
-اسد بصدمه صعقت كل ارجاء الاوضه:م.....وفجأة 



يتبع الفصل الرابع عشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"طفلة الأسد "اضغط على اسم الرواية




reaction:

تعليقات

21 تعليقًا
إرسال تعليق
  1. ونبي بسررررعه انا حبيتها اوووي وهي جميله فعلا تسلم ايدك بس بسرعععه بقي ♥

    ردحذف
  2. ناويه تنزلي الباقي امتي طيب مش معقول كده يعني

    ردحذف
  3. بليييييييز والنبى كملى عجبانى اوى

    ردحذف
  4. اتاخرتي اوووي وكده مش فير
    لو سمحتي نزلي الباقي بسرعه

    ردحذف
  5. الباقي هينزل امتي لو سمحتي

    ردحذف
  6. عملنا تعليق ومفيش حاجه جت

    ردحذف
  7. حلو جدا قصه طفله الأسد وياريت تنزلوا باقي الأجزاء بقي

    ردحذف
  8. بتجنن مهضومة الله يعطيكي العافية بس ياريت تنزلي الفصل بسرعة 👍🌹😘

    ردحذف

إرسال تعليق