القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب الصدفة الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق هاني

 رواية حب الصدفة الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق هاني

رواية حب الصدفة الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق هاني

اقتباس🌺

ام كلثوم لما انتهى بينهم الحال بكل عزة نفس قالت 🎙💕

"وعايزنا نرجع زي زمان قول لزمان أرجع يا زمان"!
وهاتلي قلب لا داب ولا حب ولا انجرح ولا شاف حرمان وانا هوافق اني ارجعلك كانت بترفض الرجوع بشياكه

وعشان ماتظلمش الحب معاها بكل حنين العالم قالت 🎙💕

:"ياللي ظلمتوا الحب وقولتوا وعدتوا عليه 
قولتوا عليه مش عارف ايه.. 
العيب فيكم يا فحبايبكم
أما الحب يروحي عليه 🖤
🌺🌺🌺🌺🌺
لغز الماضي,,,
روس العصابه :انا كانت عيز اشتغل معا اخوه احمد الحديدي في الشركه بس هو رفض عرف ليه قال عليه انت لسه مبتدأ انت فشل ومينفعش ياشغل صغر يا عني حسب قديم اووي وثاني حاجه روحت علشان اشتري بنتهم واطلب أيدها هو رفض قال انت مش رجل متنفعش اختي واختي لسه بدري وعلشان كده انا جبت شروق هنا دي بنت تهبل وكمان انتقم من اخوه ومنها علشان انا عيز اول وحد يلمس المهلبيه دي بنت مكسرات ,,,,
رائس العصابه :انا بعدك بقا بس محمد السيوفي يشتغل معه احمد الحديدي ويوسف المصري دول عدو خلاص دول رجال الأعمال الشرق الاوسط وافهم كده احنا نفرح هنا وانت ليك خمسه مليون علي البنت التهبل دي وكمان نفرح الرجاله بعدن اي رايك وبعد ربنا معها 
محمد السيوفي :كده اشطا اووي ياباشا 
رائس العصابه :اي رايك في الملابس دي اكيد جميله 
محمد السيوفي :لا في اجمل من كده 
راح جب قميص نوم مكون من بكيني واكتر حاجه فيه مقطع كتير ومفتوح من الصدر زي العهرت
رائس العصابه :دا تحفه اووووي بجد زوقق عالي اووي
محمد السيوفي :طبعا انا محمد انا ليه خبره في الكلم دا كله  انا هصحيه مش لزمن تشوفك ياباشا 
رائس العصابه :طبعا انا جوه لم تخلص عليه وتصحيه
محمد السيوفي :انا مش هخليه تشوف وشي احسن بردو ,,,

,,,دخل جامعه الطب الدوليه,,,
يوسف كان بيتكلم معه لامن بنفعل شديد وغضب مثل الثور الهيج وكان لامن خيف منه لغيت في دكتور في الجامعه سمع صوت حد بيتخنق راح يشوف 
يوسف :انا هموت الغبي دا يادكتور انا لزمن اشوف كاميرات المراقبة ضروري بقول خطبتي مختوفه من الجامعه دا اهمل من عندكو 
يوسف اخر ما زهق مسك الدكتور من ملابسه وحدفو علي لأرض وقعد نص قعد وكان هيضرب فيه 
دكتور :ابوس ايدك اهدي اشوف الهويه بتعتك
يوسف طلع البطاقه الشخصيه لتعريف
الدكتور :يوسف المصري اتفضل انا اسف ولله وكانت اعرف انو انت يابيه
يوسف :مش وقت كلام اتفضل علي غرفه المراقبه
,,دخل غرفة المراقبة لكاميرات الجامعه ,,
لامن :اهو التسجيلات بتع المراقبة حولي الساعه 70.0 الي الساعه 6مساء 
يوسف :شغل التسجيل دا كده
لامن :اهو مفيش حاجه غريبه خالص 
يوسف :رجع كده تاني 
لامن :دي بنت الي خرجت من الجامعه وركبت تاكسي اهو رقم التاكسي 
يوسف :ورقه وقلم بسرعه وخد نمرت العربيه
لامن :حاضر 
يوسف :دقيقه كده مين سوق التاكسي دا مش احنا في فصل الصيف اي الي ملبسه كده في الصيف دا لبس شتاء 
لامن :عندق حق انا هكبر الصوره ممكان تقدر تتعرف عليه 
لامن فضل يكبر ويطبع الصور
يوسف :استوب عندك كده دا مش محمد السيوفي اخه جومانه السيوفي ياعني هو الي خطف شروق
لامن :اكيد يا يوسف بيه هو الختف اتفضل الصوره ورقم العربيه 
يوسف : شكر ا
راح عند العربيه وركب سيارته وعمل يفكر كيف حل صغيرته من بعدها لأن 
رن علي رعد ذرعه اليمين ,,,
يوسف :انا بعتلك الصوره اعرف مكان الغبي دا وابعت االلوكاشن تمام وده رقم العربيه هتلي العربيه دي وقفه فين 
رعد :تمام يا يوسف بيه 
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
🌺في شركه الحديدي والمصري 🌺
وبل تحديد دخل مكتب احمد الحديدي,,
الباب دق دق,,,,,
احمد :ادخل 
يوسف :شهد فين 
احمد :شهد في الحمام وكانت عمله  تعيط انا هدتها بصعوبه 
يوسف بعصبيه تصبق الريح,,,,,
يوسف :فين جومانه 
جومانه :نعم يا يوسف 
يوسف : اسمي الباشا يوسف يازباله تعرفي الي في الصوره دا 
جومانه :بس ليه. في اي
يوسف :أجبتك نعم او لاء 
يوسف كان بيتكلم بعصبيه طفيه وعيون حمر وخوف علي حبيبته علشان اول مره يحب كده 
احمد :طب اهدي شويه يا يوسف 
يوسف :احمد خد شهد وخالي بالك منها 
احمد :اختك في عني 
يوسف :مش هعيد كلمي تاني تعرف الي فيه الصور دا 
جومانه :اه اخويه محمد السيوفي
يوسف :والتاكسي دا تعرفي واخوكي لبس كده ليه يلا انطقي يا زباله 
احمد :دا اخوه جومانه محمد السيوفي
جومانه : معرفش حاجه عنو يااستاذ يوسف من يوم ماما ماتت وانا معرفش حاجه
احمد :ماما مش امك عيشه صح اه يابنات الكلب لو اختي حصله حاجه موتك هيبقا علي ايدي 
يوسف راح مسكه من شعره وشده وفضل يضرب فيها قلم علي واجهه
يوسف :قولي اخوكي بيعمل اي في التاكسي

جومانه بتمثيل زي لافعي أنها بتعيط
جومانه :انا معرفش حاجه قولت 
احمد :اخر مره اختي فين ،، اخوكي كان عيز يشتغل معيا وانا رفضت وكانت عيز يجوز اختي انا رفضت فين بقولك ،،،
يوسف رن علي الشرطه يلا
يوسف :تمام 
وكان متعصب موووت لم عرف أن عيز يجوزه هو اه كان في فارنسه بس هو حلف ل اي حد يخده منو هيكون مصيرو الموت 
جومانه :طب انا مالي انا عملت اي علشان الشرطه يا بيه
سمع صوت صرخ في كل مكان,,,,
شهد :احمددددد
يوسف :فين شهد يا احمد ماله 
احمد :في المكتب بتعي 
,,,دخل مكتب احمد الحديدي,,,
شهد :احمد الحمدلله انا افتكرت الرقم الي كان بيرن علي شروق
احمد :برفو يا شهد وريني 
جومانه : ماشي يابن المصري 
انا هرب وريني لو عرفت مكني تأتي,,,
يوسف :الرقم مش عيز يرد طب انا هخطرق الموقع
احمد :تمام 
تلفون يوسف رن ,,
يوسف :الو يا هاله 
هاله :الو يا يوسف انا عمله ارن علي احمد وشروق التلفون مغلق عندك احمد وشهد هند خايفه عليه رد يا يوسف 
يوسف :ايو يا هاله 
هاله :أيو اي 
احمد :يوسف اوع تقول حاجه لي ماما هت انا هتكلم 
يوسف :تمام 
احمد :الو ياست الكل
هاله :شهد وشروق فين احمد وانت تلفونك مقفول ليه 
احمد :التلفون كانت في اجتماع علشان كده اه شروق وشهد عند صحبته متخفيش انا ويوسف هنعدي عليهم نخدهم تمام بس بابا في البيت عندك اوعي تقولي ليه حاجه وانا خت شروق عند الدكتور وقولي لي طنط هند متخفش تمام واتغدي احنا هنتغده برا
يوسف :كده تمام احمد الموقع وصل دا بتع تجاره النساء 😮
شهد :يانهار اسود تجاره النساء
احمد :انا هموت محمد السيوفي ياابن الكلب يازباله انت واختك** ###**
يوسف :طب انا هطلب منك طلب ياصحبي خلي بالك من اختي وانا اروح اجيب الوطي وشروق مش حد يلمسه ابدن متخفش 
احمد :طب اختي امانه يا يوسف
يوسف :وانا قد لامانه ياصحبي 
شهد :يا يوسف لا اله الا الله خلي بالك من نفسك  ياحبيبي
يوسف راح قرب علي أخته بس ايده بحبك يا شهد وخلي بالك من نفسك يانن عيوني

يوسف خرج من الشركه ورن علي رعد ورعد لحقه بل عربيه ويوسف فضل ماشي علي الطريق وقطع وقت طويل بعد عن القاهر خالص 
وصل في مكان مقطوع أو مهجور وركان العربيه بعيد عن المخزان علشان المجزان وكله كان مسلح وناس كانت وقفه بي سلاح  ناري
يوسف امر رعد انو ميخشش معها 
يوسف دخل قرب المخزن ولقه ناس مسلحه وخطير وراح نط من عليه السور علشان يعرف يوصل لي الدخل بس فشل علشان حد ضربه علي رأسه بقوه وقع علي لأرض وفقد الوعي 



يتبع الفصل الثاني عشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية حب الصدفة "اضغط على اسم الرواية



reaction:

تعليقات