Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب الصدفة الفصل العاشر 10 بقلم شروق هاني

 رواية حب الصدفة الفصل العاشر 10 بقلم شروق هاني

رواية حب الصدفة الفصل العاشر 10 بقلم شروق هاني

🌺دخل شركه الحديدي والمصري🌺
وبل تحديد دخل مكتب يوسف المصري,
يوسف كان قعد علي المكتب وعمل يسمع المسجل علي التلفون بهيام شديد وحب ويعيد كل شويه المسجل 
يوسف لي نفسه :بحبك يا شروق انا مش عرف اي الحب دا كله لكي انتي كمان انا طول عمري بكره حاجه اسمه بنات مش عرف عملتي فيها اي خلتيني اقول بحبك بجنون بس في نظري البنات كلهم افعي ولا جومانه هي الافعه بس انتي قلبك طيب وبعشققك ام جومانه حربيه بتعرف تغير لونه الحقيقي انا شوفت فكي لاختلاف انا بقيت احبك موووت انتي اميرتي ياشروق 
انتي عندك ثقه في نفسك وقلبك طيب وابيض زي بيض الثلج انا اول مره احب حد بل شكل دا 
😂😂ما تهدى يا عم يوسف في ايه ده انت شكلك دايب دوب😂😂
يوسف : الحمدلله عرفت اخد تسجيل صوت 
يوسف شغل المسجل تأتي ,,,,
دا مجنون ياعلم
المسجل :حبيبي وروح قلبي وحياتي كلها
يوسف :بعشقق يامجنونه 
                                     فلاش باااااك
دخل حمام شروق 
يوسف :قولي حبيبي لاول 
يوسف راح فتح المسجل وفضل يخبي فيه اثناء شروق كانت بتكلم احمد 
شروق :حاضر حبيبي وروح قلبي وحياتي كلها
كان أعين الحقدين ترقب يوسف بفضول شديد 
جومانه :بقا كده مين شروق الي هتخدك مني دا انا جومانه السيوفي محدش يقدر يخدك مني اكيد هو بيسالي فرغو بيه عادي ياعني بس انا مش هسكت انا هقتل اي حد يقرب عليك ياوسف وعد من جومانه السيوفي ,,,,,
يوسف رفع سمعت التلفون لارضي ورن علي جومانه 
جومانه :الو يوسف بيه 
يوسف :تعالي علي المكتب يلا 
جومانه :تمام 
دخل مكتب يوسف دق دق الباب ,,
يوسف :ادخل 
جومانه :كانت عيزني حضرتك 
يوسف :احمد فين روحي ندي لاستاذ احمد 
جومانه :لاستاذ احمد دخل المكتب بتعه 
يوسف :روحي ندي عليه يلا 
جومانه بهدوء يصبق العصافه 
جومانه :حاضر 
دخل مكتب احمد الحديدي ,,
احمد :نفسي اعرف تلفون شروق قفله ليه 
الباب خبط ,,,,,
احمد : اتفضل
جومانه :لاستاذ يوسف عيز حضرتك يا بيه 
احمد :تمام روحي انتي وهتي اتنين قهوه ساده
🌺دخل مكتب يوسف المصري 🌺
يوسف :ازي ياشهد المحاضر خلصت وشروق مش معكي 
شهد :اعمل اي يا يوسف انا جيت اقول ليك علشان خايفه عليه محدرتش غير نص المحاضر بس والمستر كان هيشيله الماده 
الباب دق ,,,
يوسف :ادخل يا احمد 
احمد :نعم كانت عيزني 
يوسف :خلاص يا شهد بس عيط 
احمد :ماله شهد ,اه صح يا شهد شروق معكي هي تلفونها مقفول ليه هي رحت علي البيت 
يوسف :بص يا صحبي انشاء الله خير انا اقول الي اعرفه انو شهد بتقول انو شروق خرجت من نص المحاضر لاوله وبس علشان كده بتعيط 
احمد :ياعني اي الكلام دا من الساعه 90.0 الي الساعه 5مساء لا كتير ولا ممكان تكون انخطفت
يوسف :لا انشاء الله انا هروح ادور عليه ومش هبلغ الشرطه علشان ممكان يكون خطر علي حياه شروق 
يوسف مسك التلفون وبعت مسج لي رعد انو يحلقو وكده ,,
,,رعد ذرع اليمين لي يوسف ,,
احمد :تمام ،ياشهد ينفع تقولي اي كل حاجه حصلت معه شروق دا لو بابا عرف هيحصلو حاجه 
شهد :حاضر 
يوسف :انا هروح الجامعه تمام اي حاجه تحصل قول عليه بسرعه
احمد :تمام 
🌺امام مكتب جومانه السيوفي 🌺
جومانه :اد الحلو يا يوسف جي ليه لا دا في حاجه اكيد وشكله متعصب كده ليه 
يوسف :جومانه الغي كل لاجتماع مع مجلس إدارة الحسابات 
ورحل دون أن يسمع رده ,,
جومانه :ماله دا في كده مش مظبوط 
🌺دخل مكتب احمد الحديدي 🌺
شهد :انا اول حاجه دخلت المدرج انا وشروق ورقم غريب رن عليه وهي استادنت من الدكتور وطلعت بره وبس بعد كده انا ملقتش شروق ثاني ولله يا احمد 
احمد :طب بس عيط متخفيش قدرتي تشوفي الرقم كويس 
شهد :اه بس مش اووي مش فكره اووي 
احمد فتح الدورج وجب ورقه بيضاء وقلم وده وقال ليه 
احمد :خدي افتكري الرقم علشان خطري ياشهد حولي 
شهد :حاضر 
في مكان بعيد عن القاهر وحل الظلم الحلق والسواد المخيف وكان مكان مقرف بكل المعنه تجاره النساء 😮😐,,,,**
روس العصابه :انا يا سيدي جبت بنت انهارد تهبل عسل اي وبيض وعيون زرق
رئيس العصابه :عليك نور دي شلكه لسه مخدر بس دي تهبل جبتها من فين القمر دي دي شكله بنات بنوت
                                  فلاش باااااك
سوق التاكسي كان شاب صغير دي اول حاجه تاني حاجه العنوان الي كان مدون علي الورقه الي في يد شروق ودا المكان تجاره النساء
وده من روس العصابه سوق التاكسي علشان كده فضل يبص علي شروق باغراء كبير وهي كان كل همه اخوه الوحيد احمد ثالث حاجه لم شروق دفعت ليه حساب التاكسي هو خرج وعمل نفسه بيبص علي الكوتش بتع السياره وضربه علي رأسه وخده المكان دا بس لاول اده ابره مخدر وهي دلوقتي وقعه بين يد شيطاين أو بل لاصح ناس قزره ,,,,,,,,,

                                        بااااااااااك
رائس العصابه :انت جدع بس ليه بل لاصح شروق الحديدي
روس العصابه :علشان دا انتقم صغير لي اخوه احمد الحديدي يعني قرصت ودان 
رائس العصابه :ليه 
روس العصابه :...................!
لغز الماضي 


يتبع الفصل الحادي عشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية حب الصدفة "اضغط على اسم الرواية



reaction:

تعليقات