القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حكاية منى الفصل الثالث بقلم منى عبد العزيز

 رواية حكاية منى الفصل الثالث بقلم منى عبد العزيز

رواية حكاية منى الفصل الثالث بقلم منى عبد العزيز

الجزء الثالث.,
*حكايه مني*بقلمي مني عبدالعزيز
...حاتم ومي وصلنا الفيلا وطلعنا علي جنحنا اول ما دخلنا مسكت ايد مي وبوستها وعمال اقول شعر واتغزل في جمالها القيها تقول أنا جعانه عوزة اكل 
أنا . . اوك يا حبيبتي شويه وناكل .، مي لا انا جعانه ومش قادرة استحمل .
قلت امري لله.
 جبت اكل قولتلها الاكل ياقمر اهو بينا نغير ونصلي الاول 
صلنا ولسه بمسك أيدها وقفت وجرت علي الاكل وبتاكل زي عبدالعال في ريا وسكينه بالظبط وبتعمل بلونات ببقها كل ما اقرب منها وامسك أيدها تقلي باكل بأيدي لما تمسكها هاكل ازاي 
قلتلها اكليني..
ولما ااكلك بأيدي هاكل أنا ازاي.. اقرب منها تبصلي بطرف عنيها وتقول .. مش عارفه اركز في الاكل جاعانه أنا خليني اركز .. أنا فتحت بقي وبرقت بعنيا نفسي اعرف الاكل بيروح فين 😃😏😏😏
فضلت تاكل اكتر من ساعه 
الاكل اتنسف  
قلت ⁦:-الحمد لله لسه همسك ايدها واقرب منها عملت صوت ببقها في وشي ياع ايه القرف ده ثواني ولقيت معلمه في مدبح عماله تقلي أنا مقرفه لما أنا مقرفه بتجوزني ليه يا ستي يهديكي يرضيكي مش قصدي ابدا شلال دموع وتقول انت بتشتمتي وانا عروسه 
 فضلت احايل واطبتب واصالح و الحمد لله هديت ولسه هقرب وابوسها لقيت قلم خماسي الابعاد نازل عليا عنيا طلعت شرار وشياطين الدنيا كلها قدامي قولتلها انت قد الاقلم ده  
تقوم تقول عشان تحترم نفسك نزل بوس في أيدي وقلنا ماشي لكن توصل انك تتجراء وتبوسني في بقي لا يمكن أبدا اسمحلك بكده هو كل الطير ال يتأكل لحمه دانا اعملك محضر في القسم وأوديك وراء الشمس،
  يالهوي أنا اروح القسم عشان بوسه بوستها لمراتي 
 ياشماتت جمي وحموزة فيا 😂😂

طبعا لقيت نفسي بهجم عليها زي الطور ال هربان من عنبر سبعه ونازل بوس واقول ..،لها عشان لما تروحي القسم يبق يستاهل المشوار مش بوسه وحده وثواني ثواني ايه فيمتو ثانيه لقيت نفسي جوه البلكونه طاير ازاي معرفش خير الله ما جعله خير 
ازاي حصل وأمته ولا اعرف أنا اتعصبت وقلت لازم اخد موقف واحفظ ذات ماء الوجه وأدبحلها القطه مش هينفع تعلم عليا وافضل ساكت بس كل ال فكره اني مسكت ايديها ولسه بقولها انتي ايه ال عملتيه ده لقتها قلبت علي عبده موته ومبرقه لي وتقول ايه ياشبح هتعمل ايه يعني  
لقيت نفسي قلبت علي رامز جلال في فيلم غش الزوجيه 
وقلت دقه ساعه العمل ويارتها ما دقت وهجمت علي مي ومش متزكر ايه حصلي بس الحمد لله لسه بتنفس 🤣🤣🤣وجريت علي اخويا حبيبي جمي هم الاخوات بيقفوا ويا بعض في وقت الشده 😁😁😏😏اخويا حبيبي جيمي ولسه بخبط علي الباب واسمع صوت 😏😏😏جيبتك يا عبد المعين تعني 🤣🤣🤣🤣
 حمزة .. 
وصلنا البيت وقبل ما ندخل منتي حببتي وقفت قلتلها اتفضلي ادخلي ياقمر قالتلي مش هتشلني زي العريس لما يشيل العروسه قلتلها مين ضحك عليكي وقلك المعلومه دي ردت عليا وقالت لي الافلام كلها العريس بيشيل العروسه قلتلها امري لله هشيلك وشلتها وطلعت السلم افتكرت هندي وبيقول عشان ما تقلوش كلام بطال علي العريس ليله دخلته 
دخلت الجناح ونزلتها وانا باخد نفسي بالغصب 🤣🤣.ايوة بالظبط ال جه في دماغكم بالظبط😂😂🤣دخلنا الجناح والحمد لله اخت نفس عميق وقلت بقي خلاص هبق عريس وادلع واعيش بقي 
قلتلها سوسو يا سوسو هتطقطعي ياسوسو 🤣😁🤣
وإذا فجاءة القيها تقولي مين سوسو دي انت مفكرني حبيتك 😥😔أنا جاني استبحس ايه يا حبيبتي انتي بتقولي ايه انا بقلد هنيدي في الفلم 
ابدا تقولي ده عقلك الباطن هو ال خرج الكبت ال جواك وافتكرت اسم حببتك هو ده ال بيحصل في الروايات البطل يكون بيحب وحده ويجوز غيرها ويفتكرها وينتقم من البطله عشان هي اجوزته وحبيته بعيده عنه 😭😭😭وشلات عياط انا عوزة مامي جبلي مامي 
أنا الدنيا اسودت في وشي قلتلها ايه ده انتي ايه ياشيخة بصوت سعيد صالح حرام عليكي انتي مستغنيه عني عوزاني انادي علي مامتك عوزة جمال يموتني لا يمكن أبدا اضحي بنفسي لو انتي عوزة تروحي انتي رحلها لكن أنا ابدا أنا راجل وكلمتي لا يمكن تنزل الأرض ابدا 😏😏😄🤣



reaction:

تعليقات