القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أوقعتني في عشقها الفصل الثالث بقلم دهب مبروك

 رواية أوقعتني في عشقها الفصل الثالث بقلم دهب مبروك


رواية أوقعتني في عشقها ااغصل الثالث بقم دهب مبروك


اوقعتني_في_عشقها_ 
البارت التالت 
مروان... اتصدم من اللي سمعوه وقال مادام ما انتي موافقه انا موافق 
كنزي في نفسها... اسكتي بقاا اهو ولا حبك ولا عمروه هيحبك هو بيحب ريهام، ريهام وبس افهمي بقا
كنزي... احمم احضرلك تاكل 
مروان.. لا انا هنام لاني تعبت جداا انهرضه 
كنزي.. تصبح علي خير 
مروان... وانتي من اهلوو ودخل اوضتوه 
مروان في نفسه... هو انتا فرحت لما قالت كده ولا انتا اللي واهم نفسك بكده يمروان هو انتا بجد ممكن تتجوز ريهام اها طبعا اتجوزها ما انا بحبها وهي بتحبني 
ونام بعد تفكير طويل... 
كنزي... قاعدها في اوضتها ومسكها روايه بتقرا في روايه عاا فار فار 
كنزي... مروان مروان 
مروان... سمع صوت كنزي جري عليها 
مروان...في اي 
كنزي.. عااا فار فار يمروان 
مروان... فار ده كيوت خالص علفكره 
كنزي بصدمه.. كيوت 
مروان... حاسبي وراكي 
كنزي.. جريت علي مروان حضنتوه 
مروان... ابتسم لانها بتتحما فيه 
كنزي.. لحظت اللي عملتوه ووشها احمر وبصت في الارض 
مروان بابتسامه... متتكسفيس كده انتي مراتي علفكره كنزي....تصدق نسيت 
مروان... يلهووي الفار 
كنزي... خرجت تجري براا الاوضه 
مروان... ضحك بصوت عالي و مشا الفار خالص 
كنزي.. يووو بقاا هنام فين دلوقتي 
مروان.. تعالي نامي في اوضتي 
كنزي... وانتا هتنام فين 
مروان.. علي سرير طبعاا 
كنزي..عضت شفيفها.. وقالت لا طبعا انا هنام هنا في الصاله 
مروان.. الفار لسه جواه 
كنزي.. جريت علي اوضه مروان 
مروان.. نام علي السرير وقال يلا ولا هتفضلي واقفه كده 
كنزي... حطت مخده وقالت ع الله تتحرك 
مروان بخبث... ماشي 
مروان في نفسه.. هو انتا ليه كدبت عليه وقلت ان الفار جواه وانتا ماشيتوه 
عدااا نص ساعه مروان قاعد يفكر وكنزي نامت مروان بصلها وابتسم ورما المخده في الارض وخد كنزي في حضنوه ونام 
_________________________
___________ 
معتصم بزعيق.. يعني اي ملهاش اثر الارض انشقت وبلعتها مثلا 
الشخص.. والله يباشا قلبنا عليه الدنيا ومش لقينها 
معتصم بزعيق.... دوره تاني وتالت ورابع لحد متلقوها 
الشخص... حاضر يباشا 
وقفلوااا 
معتصم.. هتكوني فين بس مش بعد ما عملت كل ده تختفي كده ومسك فازه وكسرها   
____________________
___________
في بيت عيله الهواري... 
عند جودي وملاك..... 
ملاك.. كانت قاعده سرحانه 
ملاك.. هو انا مين او حايتي كانت عامله ازاي انا عايزه افتكر كل حاجه عايزه افتكر 
جودي.. ملاك 
ملاك.. مردتش 
جودي.. ملااااااااااااااك 
ملاك.. اي 
جودي.. سرحانه في اي يقطه 
ملاك.. في حياتي 
جودي.. مالها ما هي حلوه اهي 
ملاك... هو انا اهلي مين او انا كنت بعيط يوميها ليه او اي حكايتي بالضبط انا مش فاهمه حاجه 
جودي.. بت سيبك من الفيلن الهندي ده مش كل يوم 
ونامي يلا 
ملاك.. هههه 
وناموا.....
____________________________
__________ 
يوم جديد.... 
مروان... صحي وبص لكنزي وفي نفسه ياتراا حكايتك معايا هتوصل لفين ومسيرك اي معايا!! 
كنزي... بتفتح عنيها ببطأ 
مروان... غمض عينوه وعمل نفسوه نايم  
كنزي.. اوبس ايه ده ايه جابني هنا اها يقليل الادب وجت تقوم 
مروان.. في حاجه اسمها صباح الخير ياحبيبي 
كنزي.. حبيبي!! مروان سبني علشان اقوم 
مروان.. قرب من اكتر وباسها من خدها 
كنزي.. يا سااااافل يا مروان ووشها احمر 
مروان.. صباح الخير يحبيبتي
كنزي.. مروان امشي شوف انتا رايح فين 
مروان.. ههه رايح الشغل طبعاا 
كنزي.. ظريف وقامت تحضر الفطار 
ومروان.. بلبس علشان ينزل 
______________________
__________
في بيت عيله الهواري... 
الباب خبط حازم راح فتح...  
حازم.. مين انتا 
الشاب.. اكيد مش هنتكلم من علي الباب كده 
حازم.. اها اتفضل 
الشاب.. احم هو فين بابا حضرتك 
حازم.. خير في حاجه 
في الوقت ده بابا حازم جي 
حازم.. اهوو بابا 
بابا حازم.. خير يا ابني 
الشاب... هو انا يعني كنت جاي طالب ايد الانسه ملاك حازم.. قام مسكوه من التيشرت وقال تطلب ايد مين وهوبااا ادالوه بوكس محترم 
الشاب.. ايه اللي بتتهببوه ده متقول انكم مش موافقين وخلاص 
حازم.. بقولك اي يلاا انتا مش عجبك كمان ومسكوه لحد ما راح عند بابا الشقه وخرجوه وقال معندناش بنات للجواز ياابن **** 
بابا حازم... حازم.. ايه اللي هببتوه ده من امتا وانتا كده 
كان متابع الموقف ده ملاك وجودي 
ملاك... انتي فهمه حاجه 
جودي... بحاول افهم بس مش فاهمه ايه اللي بيحصل حازم وهو بيبص لملاك... بابا ممكن نتكلم بعيد عن هنا بابا حازم بيضيق.... ماشي 
ودخلوا علي مكتب بابها...  
ملاك.. لا ده الموضوع كبير 
جودي... جدااا جددا رغم اني مش فاهمه حاجه 
وضحكوا وطلعوا الاوضه 
__________________________
_________ 
عند حازم وبابها....  
حازم.. بابا انا 
الاب مدهوش فرصه يتكلم.... حازم الطريق اللي انتا ماشي فيه ده غلط لان انتا مش لازم تحبها انتا عارف هي مين حكايتها اي ممكن تكون بتحب حد تاني حياتها كلها منعرفش عنها حاجه خلاص هي اها من قعدتها معنا كويسه ومحترمه وكل حاجه بس بلاش علشان قلبك ممكن يتكسر يا حازم 
حازم بترد.. ماشي يبابا انا ماشي عندي ماموريه واحتمال اتأخر 
الاب... ربنا معاك بس افهم كلامي كويس 
حازم في نفسه.. هو فعلا عندوه حق بس انا مش لسه هحبها انا عشقتها ومشي 
الاب.. ربنا يهديك لان انا عارف انك مش بتمشي الا بدمغك وبس ربنا وانتا يمروان ربنا معاك يبني 
_______________________
___________ 
عند مروان وكنزي...  
مروان.. انا مش هفطر يقمري 
كنزي.. ليه يعني انا بعمل الفطار ده لمين 
مروان.. هو انتي هتنزلي جامعه امتا 
كنزي.. اوبس كنت نسيت بكراا 
مروان.. رن فونه برقم مجهول 
مروان.. اي ماما طب انا جاي حالا 
يتبع....  
_____________ 

لمتابعة البارت الرابع اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع الفصول (رواية أوقعتني في عشقها كاملة)


 




reaction:

تعليقات