القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حمقاء في الموساد بقلم إيزيس (مكتملة جميع الفصول)

 رواية حمقاء في الموساد بقلم إيزيس (مكتملة جميع الفصول) 


رواية حمقاء في الموساد بقلم إيزيس (مكتملة جميع الفصول)




في نص الليل اتنين شباب اد الحيطة ماسكين بنت ودخلوها العربية غصب عنها
البنت......اعاااااااااا الحقونييييي ..اغتصاب صح أنا كنت حاسة أنه الرجوع للبيت متأخر آخرته اغتصاااااب يا لهوووييييي

وفجأة واحد ف الاتنين يديها إبرة وتروح ف عالم تاني وتفقد وعيها

بعد فترة 
وصلوا الشباب قدام مبني ضخم واخدوا البنت ودخلوها اوضة وخرجوا 

بعد فترة البنت بدأت تفوق فتحت عينيها وبصت لقيت شاب طول بعرض ووسيم جدا حاجة كده فرز اول ف الجمال🤣

البنت...اعاااااااااا..يالهوي انت المغتصب صح انت صحيح مز من الاخر بس دا مايدكيش الحق انك تغتصبني روحني يا عم ابوس ايدك

الشاب....اتفاجئ وحاول يكتم ضحكته ....أخرسي يابت

البنت ....يالهويييي اغتصاب هو أنا ناقصة ماكانش يووومك يا ملاااااااك

الشاب....يابت بقولك أخرسي ولا اخرسك أنا 

ملك ....لا وعلي ايه اهووو خرست🤐

الشاب ....اتفضل يا باشا

يدخل رجل في الخمسينيات من عمره شكله يبان أنه محترم وابن ناس ونظراته مخيفة

ملك شافته.....ايه هي فيها كمان باشا يانهاااااار اسووود انتوا اتنين لا ياعم حرام عليكو والله حرام كده بصوا أنا هقولكم عرض انتوا اتجوزوني المز دا ...وشاورت علي الشاب.....وتكسبوا فيا ثواب الله لا يحوجكم لاحد ابدا يا بيه

الشاب ضحك والراجل بصله بحدة قام سكت وقال....احم ايه شغل الشحاتة والتسول دا يابنتي ...وميل ع الراجل وقال ...انت متأكد يا فندم أنها تصلح للمهمة دانا متهيألي لو اخدت قلم واحد هتقر بكل اللي ف بطنها

الراجل ...اششش اسكت يا سيف

وبعدين بص للبنت وقال....ملك محمود السقا ممرضة في للمستشفي العام

ملك...كمان عارف اسمي ثلاثي ومهنتي انتوا مين وعايزين مني ايه 🙀 🙆

الراجل(حازم).....ملك انتي في مبني المخابرات المصرية 

ملك بصدمة وتهتهة ...اي ايه م بن ي المو خا ايه ...وبعدين عيطت ...ليه ليه يا باشا أنا عملت ايه ..اوعي تفتكر أني عشان اسمي ملك محمود السقا ابقي اقرب لاحمد السقا لا والله ي بيه مااعرفه ولا ليا علاقة ب فيلم مافيا ولا تيتو صدقني يا بيه

سيف كاتم ضحكته بالعافية ....وسعت من حضرتك المرة دي اوي ي باشا البت في ال لا لا لاند خااالص 

حازم بحدة ....اسكت انت هتفهم كل حاجة حالا 

حازم ...ملك احناااا....وقبل ما يكمل كلامه قاطعته ملك

انتوا ايه ي باشا انتوا هتعذبوني صح وتطفوا السجاير بتاعتكم في رقبتي وتحت باتي والله ما عملت حاجة يا بيه ما تقوله يا وحش اني بريئة اللهي ربنا يكملك ببدلك

سيف ...قام ماسك حتة بلاستر وحطها علي بوق ملك عشان تخرس. وقال اتهدي بقا الراجل مش عارف يقول كلمتين علي بعض 

حازم بصله بحدة وقال ....الراجل ؟؟؟!!!

سيف ....احم اسف قصدي الباشا مش عارف يقول كلمتين علي بعض

حازم ...سيف مافيش داعي للي انت عملته دا هي لما تسمع اللي هقوله هتتخرس لوحدها دلوقتي...شيل البتاع
دا من علي بؤها

وفعلا سيف نفذ وشاله ...وهي قالت...شالله تنستر يا بيه

حازم....ملك انتي تعرفي واحد اسمه شريف الخطيب

ملك اتصنمت لما سمعت الاسم وعينيها اتملت دموع وهزت رأسها يعني ايوا

حازم ...كان خطيبك صح تقدري تقوليلي هو فين دلوقتي

ملك ...ودموعها نزلت ...ماعرفش من يوم ما هرب يوم كتب كتابنا ما شوفتهوش تاني ولا اعرف عنه حاجة

حازم .....بس احنا نعرف 

ملك بلهفة ....تعرفوا ايه قول يا باشا هو اختفي فين وليه احنا ماتخانقناش عشان يسيبني يوم فرحنا ويهرب

حازم....شريف الخطيب هو نفسه الظابط الإسرائي....لي ديفيد عذرا 

ملك......عينيها برقت من الصدمة وقالت..... ايه... وجسمها كله بقا بيرتعش .....ظ ظ ظابط إسرائي...لي م م مش ممكن 

حازم ....ايوا يا ملك هي دي الحقيقة وفضل اربع سنين هنا ف مصر وبيشتغل ف شركة اتصالات من أكبر شركات الاتصالات ف مصر وماحدش شك فيه إلا بعد اختفائه المفاجئ وفضلنا ندور وراه ولقيناه كان بيهكر معلومات خطيرة تبع أمن الدولة واخد معلومات مهمة وسافر بيها علي بلده وعرفنا كمان أنه كان خطيبك وبيحبك جدااا ...كل دا وسيف مبرق لانه ماكانش يعرف اي حاجة

ملك....بدموع....كدب كدب ازاي احب صه ..يوني اسرائي...لي ازاي 

حازم....ملك كمان لازم تعرفي أنه موت اهلك وانفجار الأنبوبة ف بيتكم ما كانش حادثة زي ما أنتي مفكرة دا كان تخطيط ديفيد عشان ما يبقالكيش حد وياخدك معاه بسهولة وانتي طبعا تضطري انك تقعدي معاه عشان مالكيش حد 

ملك ...انهارت ف اللحظة دي وفضلت تصرخ لما افتكرت أن عليتها كلهم ماتوا في يوم واحد والدها ووالدتها وأخوها الوحيد واختها اللي كانت حامل وجاية تولد عندهم

حازم ...حب يطلع كل الصدمات ورا بعض عشان يضمن أنه ملك تكره شريف أو ديفيد من كل قلبها....اخر حاجة لازم تعرفيها يا ملك أنه موت عادل ابن خالتك و خطيبك الاولاني ماكانش حادثة عربية زي مانتي فاكرة كان حادثة مدبرة عشان ديفيد يخلاله الجو ويقدر يتقرب منك ويخليكي تحبيه ونجح في دا

ملك .وقعت ع الأرض وببكاء هيستيري .....كفااااااية كفاية حرام عليك ليه كده ...للدرجادي أنا كنت مغفلة ..شريف كان كل حاجة ليا كان اهلي يطلع كده ف الآخر لا لا مش قادرة اصدق

عدت ساعة وملك لسة حالتها زي ماهي بس هديت وبطلت تصرخ وسيف جاب لها عصير لمون والكل ساكت وبعدين مسحت ملك وشها وقالت لحازم 

ملك بجدية.....وايه المطلوب مني يا فندم

حازم اتنهد بصوت عالي .....انك تسافري إسرا....ئيل ...

ملك.........يتبع

لمتابعة البارت الثاني اضغط هنا




reaction:

تعليقات