Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الحب لا يعرف الغني والفقير الفصل الثامن 8 بقلم نادين محمد

رواية الحب لا يعرف الغني والفقير البارت الثامن 8 بقلم نادين محمد

رواية الحب لا يعرف الغني والفقير كاملة

رواية الحب لا يعرف الغني والفقير الفصل الثامن 8

ميرا:في ايه
الدكاتره:الست دي ماتت يا حول الله يارب وليها ابن هنا فالمستشفي ملوش حد 
ميرا حست ان الكلام ده اشاره ليها، راحت تشوف وللاسف لقتها ام اسر ، ميرا اتخضت ووقعت عالارض تعيط ، الدكاتره شلوها وقعدوها علي كنبه قدام اوضه اسر ، وهي سرحانه وبصه فالارض، قاطعها دخول احلام 
احلام:ميرا يا ميرا
ميرا كانت سرحانه وقامت وقفت وراحت اترمت في حضنها وقعدت تعيط:كنت محتاجاكي اوي يا احلام ليه سيبتيني
احلام:مسبتكيش ولا حاجه يا حبيبتي تعالي بس اقعدي ، اخدت ميرا وقعدوا
احلام:في ايه يا ميرا في حاجه
ميرا بعياط:ام اسر ماتت
احلام :اسر مين؟
ميرا:هو انا محكتلكيش
احلام:لا محكتليش
ميرا :طيب هحكيلك
وحكتلها اللي حصل وكل ده احلام مش مصدقاه
احلام:كل ده حصل ومحكتليش
ميرا:لا هو انا لحقت منا اتخطفت علطول
احلام:اه صح عملوا مع خطيبك احمد
ميرا:قبضوا عليه هو وبابا
احلام:احسن
ميرا:احترمي نفسك ده ابويا
احلام:كل اللي عملوا فيكي ده وابوكي
ميرا:معلشي بقا
احلام:اممم المهم بقا شكلك واقعه في اسر ده
ميرا:ياااا سلام ، هو كل اللي حكتهولك ده ومش واقعه
احلام:يارتني الاقي حد زيك كده
فجأه دخل مين ياتري مراد صاحب اسر
مراد:السلام عليكم
احلام قامت وقفت فورا:وعليكم السلام في حاجه
مراد:كنت بدور علي اوضه اسر وليد
ميرا:حبيبي
مراد بصدمه:حبيبك
احلام حولت تهدي الموقف:اه اه مراد ولي قصدي اسر وليد في الاوضه دي
مراد:شكرا جدا ومشي
احلام قعدت:في اي يا ميرا مبييتبلش في بوقك فوله اهدي شويه
ميرا:يا ستي صعبان عليا وبحبو اوي
احلام: يااا سلام كل ده عشان دخلك كوبايه عصير
ميرا:😂😂
احلام😂😂ايوه كده فرفشي
ميرا:بس بجد صعبان عليا اوي هيعمل ايه
احلام:خوديه هو واختو يعيشوا معاكي وتتجوزوا
ميرا :متأكده، انا خايفه بابا يرجع في اي وقت
احلام:لا انشالله مش هيرجع
ميرا:اما يفوق بس الاول
احلام:انشاالله هيفوق
_____________________
في المحكمه
القاضي:حكمت المحكمه حضوريا علي المتهمين احمد وعامر بالحبس ٤٠ سنه مع الكفاله
طبعا الخبر ده اتنشر فالجرايد بسرعه من اول ما اتقال لانو طبعا صاحب قصر وملك بس مش ملك علي الشرطه
______________________
في المستشفي 
احلام جابت المجله وراحت تقرأ ، هي كانت قاعده جمب ميرا وبتشرب قهوه وهي بتشرب جه الخبر في وشها تفت القهوه
ميرا: ايه ده كتك القرف ايه ده
احلام:اتحكم علي ابوكي واحمد بالسجن٤٠ سنه مع الكفاله
ميرا :ماشي
احلام:ايه ده مش زعلانه ولا فرحانه
ميرا:لا
احلام:احسن بردو
مراد طلع من الاوضه بيجري
ميرا:في ايه في ايه
مراد :اسر فاق يا دكتور
ميرا: بجد فاق بجد
مراد:اه
الدكتور: اطلعوا بره لو سمحتوا ممكن
ميرا:ح.ح.حاضر
احلام وميرا ومراد طلعوا بره
ميرا:انا هروح اتمشي شويه اشم هوا
احلام :ماشي
احلام راحت قعدت عالكنبه اللي قدام الاوضه وبصه فالارض ، مراد راح قعد جمبها وبصلها
احلام بصتلو بضحك:في حاجه
مراد:لا خالص هي البنت دي بجد حبيبتو 
احلام:اه
مراد:ازاي
احلام:هحكيلك
احلام حكتلو كل اللي حصل
مراد:كل ده حصل واسر محكليش
احلام:منا كمان ميرا محكتليش
مراد:هي دي صحبتك
احلام:اه صحبتي من وانا صغيره ، مكنتش بلاقي حد اشكيلو ويشكيلي غيرها ، هي كانت اهم حد في حياتي ولحد دلوقتي ، هي باانسبالي اخت وام وصديقه وكل حاجه
مراد حنلها بالكلام اللي هي قالتلوا 
مراد:انا كمان اسر بالنسبالي اهم حاجه
مراد واحلام ضحكوا لبعض 
ميرا دخلت وقالت : خلاص فاق
مراد :اه
ميرا:طيب انا هدخلو 
مراد:ادخلي
ميرا دخلت لقت اسر قاعد في ايدو محاليل وبتاع دخلت حضنتوو
مراد:اسر وحشتني اوي
اسر:وانتي كمان
ميرا قعدت عالكرسي ومسكت ايدو
اسر:اومال ماما فين
ميرا: ..
يتبع الفصل التالي اضغط على اسم الرواية "رواية الحب لا يعرف الغني والفقير كاملة"
reaction:

تعليقات