القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الزمني حبها الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة المجهولة

  رواية الزمني حبها البارت الثامن 8  بقلم الكاتبة المجهولة

رواية الزمني حبها الفصل الثامن 8 

هههه ايه دااا مش قادر يوسف انت تقريبا جيت بيت غير بيتكو ههه
ريم كانت لابسة المريول ورافعة شعرها لفوق وماسكة معلقة كبيرة وشكلها كان بيضحك
رفعت المعلقة في وشه.... فيه ايه يااستاذ انت جاي تهزر ولا ايه
.... اجري ياشاطرة ناديلنا طنط امل ههههه
.... متلم نفسك ياجدع انت فيه ايه
.... مروان خلاص وانتي ياريم انتي مش لابسة حجابك ع فكرة
حطت ايديها ع راسها..... نهار اسودد... وجريت علي جوه وقفلت الباب في وشهم
بقلم الكاتبة المجهولة
.... هههه عيني عليك يايوسف يابني علي اخر الزمن تنطرد من بيتك ومن مين عيلة صغيرة هههه
.... اخرس يازفت... خبط تاني وامل هيا اللي فتحت
بحب... وحشتيني
بكسوف... احم وانت كمان
... لسه تعبانة
.... لا بقيت كويسة الحمد لله
... الحمد لله
..... طب ايه ياجماعة اجبلكو اتنين لمون ولا تحبو تشربو ايه
.... عيل فصيل بتيجي في اوقات مش مناسبة
.... اتفضلو... اتفضل يامروان
مد ايده يسلم ... ازيك يا امل عاملة ايه
يوسف مد ايده وسلم هو علي مروان وشد علي ايده
بقلم الكاتبة المجهولة
....هيا كويسة معلش اصلها مبتسلمش علي رجالة
.... اه.. ياعم ايدي في ايه
يوسف قرب عليه وجز علي سنانه.... اياك اسمعك بتقولها امل دي تاني فاهم
... خلاص ياعم انت جايبني تغديني ولا تتغدي بيا
.... فااااهم
..... فاهم فاهم
..... احم احم اتفضل يامروان اتفضل البيت بيتك ياخويا
... ياخوفي
يوسف بصله نظرة تحذير مروان دخل جري علي جوه
.... لو سمعتك بتقولي مروان دي تاني هكسر دماغك انتي وهو
... ايه يايوسف دا زي اخويا
..... بس هو مش اخوكي اسمه بشمهندس مفهووووم
.... خلاص مفهووم انا هدخل اشوف الاكل
.... ادخلي واياكي اشوفك بتضحكي او بتكلميه غير للضرورة بس
.... ماشي خلاص

... بت ياريم انتي لسه مخلصتيش
.... والنبي سيبيني في اللي انا فيه دلوقتي
.... مالك ياختي ووشك قالب الوان كدا ليه
ريم حكتلها اللي حصل
.... هههه مش قادرة هموووووت
مسكت السكينة.... متضحكيش
.... خلاص ياباشا اسفين
.... اطلع ازاي انا دلوقتي
بقلم الكاتبة المجهولة
..... خلاص يابنتي وبعدين انتي مكنش قصدك تطلعي من غير حجاب انتي نسيتي يلا لفي طرحتك ويلا عشان نقدم الاكل
.... تمام

.... حمش انت اوي ياخوياا
.... مش مراتي يلااا ولا ايه
.... اه دلوقتي بقيت مراتي ماانا عارف اللي فيها
.... اللي فيها ان انا وهيا دلوقتي ومسمحش لحد يلمسها او يقرب منها حتي
..... الاكل جهز يا يوسف
..... يلا ياخويا عشان تاكل
بقلم الكاتبة المجهولة
..... انت هتنزلني يا عم عشان هاكل عندكو يوم
... يلا من غير كلام كتير ومتنساش اللي قولتهولك ع الباب هاااه
..... فاكر يا عم خلاص

امل وريم كانو بيحطو الاكل علي الصنية ومروان شاف ريم وافتكر كلامهم ع الباب وابتسم وبعدين بصلها بحب
.... انتي في سنة كام ياشاطرة
بضيق..... شاطرة في عينك انا خريجة صيدلة
.... ايه انت عندك كام سنة
بابتسامة..... ريم نفس سني يابشمهندس بس هيا اللي يبان عليها صغيرة شوية
.... اه فهمت
بحدة... كل يامروان الاكل هيبرد
... تمام

خلصو اكل وريم وامل شالو الاطباق
.... تشرب ايه يابشمهدنس
.... ماية مروان بيحب الماية
..... ياعم انت مالك هيا بتسالني انا قال ماية قال
... اخلص ياض هتشرب ايه
.... كوباية قهوة مظبوطة يا ام... اقصد يامرات اخويا
.... تمام
قعدو مع بعض شوية ومروان اعجب بريم اوي
..... طيب ياامل انا هروح انا عشان الوقت اتاخر
بقلم الكاتبة المجهولة
.... استني ياريم انا هوصلك
.... لا توصلها ايه ياعم اقعد انت مع مراتك وانا كدا كدا ماشي هوصلها في طريقي
.... شكرا يا يوسف... وبصت لمروان.. متشكرين يااستاذ هعرف اروح وحدي
.... لا يا ريم مينفعش تروحي وحدك الوقت اتاخر
.... عادي ياحبيبتي انا متعودة
.... دا كان زمان ياست انتي دلوقتي معاكي راجل يحميكي
.... افندم!
يوسف بسخرية..... خف شوية يارجولة
....قصدي ان عيب الاقي بنت ماشية لوحدها ف وقت متاخر وموصلهاش
.... خليه يوصلك ياريم انا مش هطمن عليكي تروحي لوحدك
.... تمام

ركبو العربية وفضلو ساكتين
... انتي بقا ياريم بتشتغلي
.... اولا اسمي دكتورة ريم.. ثانيا اه عندي صيدليه بتاعتي
.... تمام يا.... ياريم
.... انسان مستفز
.... بس قمر
.... وصلنا دا بيتي
..... انهي عمارة بقا
..... عمارة رقم سبعة..... ايه وانت مالك
.... ماخلاص عرفت عشان احتمال ازوركم كتير الفترة دي
..... مش مرحب بيك وتزورنا بمناسبة ايه
.... هتعرفي. وغمز
..... انا ماشيه اتفضل يا بشمهندس مروان
..... ياريت ينفع....
.... افندم
.... باي ياقمر
... كتك البلا ف شكلك
في نفسه.... عنيفة بس قمر
في نفسها..... الواد بارد بس مز... ايه اللي بقولوه دا استغفر الله العظيم

.... هاا يا يوسف عملت ايه في الشغل
.... مش عارف ياامل حاولت كتير بس المشكلة كبيرة انا لو خسرت الشركة دي هتدمر لاني تعبت لحد مابنيتها وفي اول خطوة ليها تقع دا مش اقدر استحمله
..... معلش ان شاء الله خير وتتحل ربنا قال : بسم الله الرحمن الرحيم {واصبر وماصبرك الا بالله} وقال} {والذين اذا اصابتهم مصيبة قالو انا لله وانا اليه راجعون}
بقلم الكاتبة المجهولة
.... انا متشكر اوي ياامل مش عارف من غيرك كنت هعمل ايه
...... دا واجبي
... امل هو انتي ممكن تسامحيني في يوم
.... انا سامحتك من زمان يايوسف بس عمري ماانسي اللي حصل ومش هقدر اعاملك زي الاول انا بعاملك كدا لانها سنة اللي عايشينها مع بعض مش هنقضيها خناق وتعب لكن انا مستنية السنة تخلص بفاغرغ الصبر عشان نتطلق
..... انا اسف
..... يلا يايوسف نصلي القيام عشان تنام انت تعبت النهاردة
.... تمام
صلينا وكل واحد راح اوضته سؤاله حيرني انا اه لسه بحبه واكتر من الاول كمان بس استحاله ارجع زي الاول هو اهاني وجرحني ومهما كان هو جرح كرامتي وعملني لعبة في ايده
تعبت من التفكير واستسلمت للنوم

. ردها علي سوؤال كسر قلبي ووجعه انا مش عارف هيا بالنسبالي ايه بس اللي متاكد منه انها حاجة كبيرة واجابتها دي وجعتني من جوه للدرجادي انا ازيتها.

.... اصحي يايوسف هتتاخر ع الشغل
.... صباح الخير
... صباح النور البس واجهز لحد مااجهز الفطور
.... تمام
... تسلم ايدك انا ممكن اتاخر النهاردة كمان
بقلم الكاتبة المجهولة
... خد بالك من نفسك
.... وانتي كمان اجبلك حاجة وانا جاي
.... احم.. هو انا كنت عايزة...... لا خلاص خلاص
...... قولي متتكسفيش انا زي جوزك
توقعتها هتطلب حاجة كبيرة وغالية زي طلبات بسنت بس دي لو طلبت النجوم هجيبهم ليها بكل حب
...كنت عايزة شوكلاتة
..... انتي بتهزري
.... خلاص مش عايزة حاجة متشغلش بالك انت
..... انتي تتمني وانا انفذ اجمل شوكلاتات تكون عندك النهاردة
...... بجد يايوسف
..... بجد ياعيون يوسف
...... هااااه
..... اتاخرت يلا باي
....... بااي اه يوسف انا هروح اقعد مع بابا شوية
.... تمام خدي بالك من نفسك
.... حاضر

....... باباااااااا انا جيتتت وحشتني اوي
..... روح قلب بابا وحشتيني اكتر
..... عامل ايه
.... كويس طالما شوفتك وانتي
...... ياحبيبي انا اللي بقيت فلة لما شوفت عيونك
..... عاملة ايه مع يوسف
....... كويسين جدا
.... شوفتي مش قولتلك انا بختارلك الاحسن
..... اه يابابا طبعا...... يلا بقا ياحج عايزين ناكل من اكلك القمر دا الله
...... من عنيا قومي معمل مع بعض
... يلا

.... لو سمحتي عايز مسكن للصداع
.... تما.... انت انت مصتقصدني ولا ايه ياجدع انت
...... هو انتي
... ايوا اعملي فيها تايهه بقا
بهيام.... انا فعلا توهت من اول ماشوفتك ووجعي راح
...... خد ياعم الحباية اهي واتكل ورانا اكل عيش
..... لولا ان عندي شغل مكنتش مشيت وقضيت باقي اليوم هنا
..... ياعم امشييي الله
....... باي ياقمر
في نفسها..... باي ياعيون القمر .....ان..يه اللي بهببه دا انا كمان شكلك مش هتجيبها لبر يامروان

اليوم خلص كان يوم جميل اوي لاني كنت مع بابا هو قادر يخرج اي زعل جويا
بقلم الكاتبة المجهولة
روحت البيت ودخلت لقيت النور مطفي مفيش غير نور بسيط ايه ده يوسف جه بس هو ماله كان حاطط راسه بين ايديه ومخبي وشه شكله ميطمنش قربت عليه وحطيت ايدي علي كتفه رفع راسه
..... اي دا يوسف مالك... بتعيط لييييه
يتبع الفصل التاسع 9 عبر الرابط التالي (رواية الزمني حبها كاملة)
reaction:

تعليقات