القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الحب لا يعرف الغني والفقير الفصل السادس 6 بقلم نادين محمد

رواية الحب لا يعرف الغني والفقير البارت السادس 6 بقلم نادين محمد

رواية الحب لا يعرف الغني والفقير كاملة

رواية الحب لا يعرف الغني والفقير الفصل السادس 6

فجأه من غير متحس لقت ايد بتحط حاجه علي بوقها وبعدها فقدت الوعي 
________________
عند احلام فالجامعه
احلام جابت القهوه وراحت عند ميرا ملاقتهاش 
فكرتها بره لسه وقالت: تلاقيها لسه بره اما اروحلها
احلام راحت بره ملاقتهاش ، القهوه وقعت من ايديها
وقعدت تدور عليها في كل مكان ،والاخر تعبت وقعدت وحطت وشها بين ايدها وقعدت تعيط
________________
عند ميرا 
صحيت لقت نفسها في حته ضلمه وايديها مربوطه
وصوتت : اااااااااه مين هنا الحقونييييييييي
فجأه شخص طلع من الضلمه ياتري كان مين
ميرا اتصدمت: احمد
احمد بشر: ايوه احمد ، انتي مفكره انك هتهربي مني ، ده بعدك ، انتي فاكره ان انا عبيط ولا ايه ، اذا كنتي مفكره كده فلااا ، لا يا حبيبتي انا عارف انك روحتي عند اسر ، عارف انك بتحبيه ، بس مش ههنيكي عليه يا ميرا
ميرا بعياط: لا يا احمد لاااااااااا لا يا احمد والنبي متعملهوش حاجه ، احمااااااااااااد
احمد كان مشي وسبها
وهي قعدت تصوت وتعيط: ااااااااااااااسر
لا يا احمد والنبي لاااااااااااااا
(قلبي وجعني قوي "ايه الغباء منتي الي مالفاها كتك القرف صدعتينا" سوري يا جماعه)
__________________________
عند اسر
اسر كان مروح البيت وفجأه 
حد ضربو بالنار واسر وقع عالارض وفقد الوعي
الشخص اللي ضرب عليه نار تبع احمد اللي كان في البارت التالت 
الشخص: ايوه يا بيه ضربناه 
احمد: كويس اوي يلا تعالو قبل ما حد يشوفكو
الشخص : طيب يا بيه، يلا يبني
الشخص٢: طيب يلا بينا
امو سمعت الضرب : يا ساتر يارب في ايه
امو اتصدمت لما شافت المنظر: ابنااااااااااااي
وجريت عليه: فوق فوق يا اسر والنبي فوق ، انا مليش غيرك يبني فالدنيا دي ، فوق يا اسر فوق يا حبيبي ملاقتوش بيرد:اسااااااااااار
____________________
عند ميرا 
ميرا عماله تعيط ومنامتش خالص ومبتطلتش عياط 
فجأه دخل احمد
ميرا بعياط: احمد قولي انك معملتلهوش حاجه صح ، قولي والنبي يا احمد انك معملتلهوش حاجه والنبي متعملهوش حاجه يا احمد😭😭😭
احمد بضحك : ههههه انتي مفكراني هسيبو ولا ايه ، لا يا ميرا مش هسيبو وهحرق قلبك عليه 
ميرا بتعيط عياط هستيري: حرام عليك يا احمد حرام عليك هو عملك ايه يا احمد ، انا غلط انا عاقبني انا لكن بلاش هو والنبي يا احمد بلاش هو والنبي😭
احمد:اول مره اشوف حب كده😂😂 ،هحرق قلبك عليه يا ميرا والله لاحرق قلبك عليه ، وكمل بتحدي: نامي بقي يا ميرتي عشان كتب كتابنا بكره هههههه
ومشي وبعدين لف كده وقالها: اعملي حسابك لو مماتش هموتو هههههه
ميرا بصدمه: لو مماتش وتموتو ، يا احمااااااااد لا يااحمد والنبي😭😭
وقعدت تعيط ونامت من كتر العياط
____________________
عند احلام 
احلام كانت روحت البيت
ورنت علي الشرطه: لو سمحت كنت عايزه ابلغ عن اختفاء 
الشرطه: فين يا فندم وايه مواصفات الضائع
احلام: ............
الشرطه: تمام يا فندم هنكلمك
احلام : تمام
امها دخلت وشافتها
الام:في ايه يا بنتي 
احلام بخوف: مش عارفه يا ماما ميرا مختفيه من الصبح رحت اجيب القهوه وملاقتهاش ، فكلمت الشرطه
الام: ليه يا بنتي ما يمكن خطيبها جالها ياخدها 
احلام فكرت وقالت: ااااه يبقي اكيد خطبها هو اللي خطفها
الام بصدمه: خطفها ، ايه اللي انتي بتقوليه ده يا بنتي
احلام:تعالي يا ماما احكيلك 
احلام حكتلها كل حاجه 
الام: اااه فهمت حسبي الله ونعم والوكيل، ربنا ينتقم منه دي لسه شابه زي الورد
احلام: يارب بس نلاقيها يا ماما
الام: ياااارب
____________________
عند اسر في المستشفي
اسر كان دخل اوضه العمليات عشان يطلعوا منو الرصاص 
مامته كانت قاعده هي وهنا بره وبتعيط
هنا: ماما ، هو ابيه اسر هيموت زي بابا
الام ابتسمت ومسحت دموعها وقالتلها: لا يا حبيبتي هيبقي كويس
الدكتور طلع من اوضه العمليات وشكله مش ولا بد
الام: ها يا دكتور طمني
الدكتور: ...
يتبع الفصل التالي اضغط على اسم الرواية "رواية الحب لا يعرف الغني والفقير كاملة"
reaction:

تعليقات