القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الزمني حبها الفصل الثالث 3 بقلم الكاتبة المجهوله

 رواية الزمني حبها البارت الثالث 3 بقلم الكاتبة المجهولة 

رواية الزمني حبها الفصل الثالث 3

يوسف... امل انا.....انا مبحبكيش

امل... ان.. انت بتقول ايه!

يوسف... امل انا اسف والله بس دا مش بايدي

امل بزعيق...ايه اللي بتقوله دا.. انت مستوعب الكلام اللي بتقوله ولما مبتحبنيش اتجوزتني لييه هاااه... اتكلم

يوسف... امل اهدي ارجوكي انا هفهمك كل حاجة

قعدني وانا كنت منهارة حرفيا تاني مرة يعمل فيا كده ولما هو مبيحبنيش اتجوزني ليه علقني بيه تاني ليه

يوسف... من سبع سنين لما جيتي واعترفتيلي بحبك ف الوقت دا كنت بحب بسنت اللي كانت معايا في الثانوية انا كنت بحبك ياامل بس زي اختي مش اكتر روحت اعترفت بحبي لبسنت وقولت لبسنت اني هسافر اكمل تعليمي برا وابني نفسي قالت انها مستعدة تستناني لحد مااكون نفسي بعد ماسافرت كنت بكلمها علي طول لحد مافي يوم عرفت ان جالها عريس هيا قالت ان باباها غاصبها كلامنا اتقطع وبعد كام شهر عرفت انها اتجوزت زعلت جدا بس اهتميت بشغلي عشان اثبت لابوها ان انا الاحسن من كام شهر عرفت انها اطلقت قررت انزل مصر واتقدملها بس اهلي كانو رافضينها وكانو عايزنك انتي تكوني مراتي بابا قال اني مش هتجوز غيرك وان دا محصلش هيتبري مني...
بقلم الكاتبة المجهولة

املبدموع محبوسة..... ايوا انت دلوقتي ازاي هتعيش معايا وانت قلبك مع واحدة تانية

يوسفاتنهد...احنا هنعيش مع بعض لمدة سنة وبعدين حنقول اننا حولنا بس مش متفاهمين ونطلق وانا حتقدم لبسنت ساعتها ابويا مش هيقدر يرفض

امل... وانا اروح فين... انت ايه مبتحسش عملتني لعبة ف ايدك تتجوزني وقت ماتحب وترميني لما تزهق مني ليه تلعب بمشاعري

يوسف.. امل اهدي انا كنت مضطر اعمل كدا ارجوكي ساعديني محدش لازم يعرف حاجة

املبسخرية... متخافش يايوسف مش انا اللي اطلع اسرار بيتي برة وبعدين انا هعمل كدا عشان بابا مش عشانك

سبته ودخلت اوضتي وقفلت علي نفسي عيطت كتير اوي لتاني مرة يجرحني ويكسرني دا حتي مكلفش نفسه واعتذر عن اللي عمله زمان كنت بدات اسامحه واعامله طبيعي يااه لو كان بيحبني كنت اديته حب كبير اوي وعملتله كل اللي يتمناه كنا هناخد بايد بعض للجنة وقربته من ربنا نمت وانا مكسورة لاول مرة اتمني اني انام ومش اصحي تاني استغفرت ربنا كتير ونمت
بقلم الكاتبة المجهولة

الصبح بابا الاوضة خبط

يوسف.... امل امل اصحي اهلنا واقفين ع الباب

قومت وفتحت بابا الاوضة كان مغير ولابس لبس بيتي
يوسف... صباح الخير

امل... صباح النور

يوسف.... اهلنا برا غيري هدومك واطلعي وانا هفتح ليهم

امل... تمام

يوسف.... امل ممكن اطلب منك طلب

امل.... متخفش يا يوسف قولتلك امبارح مش انا اللي اطلع اسرار بيتي برا

يوسف... شكرا

دخلت خدت دش سريع ولبست عباية بيتي ولفيت الطرحة وطلعت اسلم عليهم

اول ماشوفت بابا اترميت في حضنه وعيطت جامد بابا اتخض من منظري ويوسف بدا يقلق

محمد... امل مالك ياحبيبتي بتعيطي ليه!
امل مسحت دموعها... مفيش يابابا بس انت وحشتني اوي وانا مش متعودة اقعد من غيرك

محمد... ياحبيبتي انتي دلوقتي متجوزة وبعدين يوسف معاكي وهيعوضك عن وجودي

سلمت علي عمي ومرات عمي وقومت جبت عصير وقعدو شوية

هدي... يوسف عامل معاكي ايه ياامولة اوعي يكون مزعلك
املبصتله بحزن.... لا ياماما متخافيش يوسف يوسف بيعاملني حلو اوي

هدي...ربنا يسعدكو ياحبيبتي واشوف ولادكو قريب
بقلم الكاتبة المجهولة

يوسف... ان شاء الله ياماما
محمد....نسيب العرسان يرتاحو شوية بقا يلا مع السلامة ياامل

امل... افضلو شوية يابابا لسه بدري

محمد.... لا ياحبيبتي مرة تانيه بقا

مشيو وانا دخلت احضر فطور ليوسف حطيت الاكل علي السفرة

امل...اتفضل الفطور جاهز
يوسف ابتسم وقعد علي السفرة... مش هتاكلي

امل...شكرا مش جعانة

كنت داخلة اوضتي تاني فجأة دوخت وسندت علي الحيطة ووقعت علي الارض محستش بحاجة بعدها.

يوسف اتخض... امل.... امل مالك.. فوقي امل يتبع الفصل الرابع قريبا عبر كوكب الروايات
reaction:

تعليقات