القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عذراء ولكن الفصل الرابع عشر 14 بقلم بطوط

رواية عذراء ولكن البارت الرابع عشر 14 بقلم بطوط

رواية عذراء ولكن كاملة بقلم بطوط

رواية عذراء ولكن الفصل الرابع عشر 14

فهد بعصبيه:لأخر مره متاكده انها بنت سعيد عمي
زهره بعيط:فجر بنت سعيد والله مبكدب
فهد مسح علي وشه بضيق وبيفتكر شاف زهره ازاي
نرجع ل وره يوم ما وليد رحلهم الشركه
فهد بغضب ندي لحد:نمشي وراه وتتخبلي حكايتو اي فاهمم
الشخص:ماشي يا باشا وراقب وليد وعرف انو عايش مع مراتو وابنو وكل يوم بيضربها والجيران بتسمع صوتهم
فهد بجمود:تجبها وتجي ولو مجتش اخطفها عادي
وفعلن جبهالو
زهره بصتلو بصدمه كان ملامحو فيها من فجر:انت ابن سعيد صح
فهد عقد حاجبه:لا 
زهره بخوف:انت جبتني هنا لي
فهد قم وقرب منها وابتسم:عشان احميكي من وليد
زهره بخوف:وتحميني لي
فهد:بصي انا ممكن احميكي و وفر ليكي عايشه هاديه انتي وابنك
زهره بخوف:وليد مش هيسبني وبعدين تعمل ده لي
فهد ابتسم:هتجوز بنتك فجر
زهره بصدمه:مستحيل تتجوزه لو ابن سعيد
فهد برفع حاجب:نعم ده لي
زهره ببكاء:اصل الموضوع وبدات تحكيلو
فهد قام بغضب:عايزه تقوليلي ان دي بنت عمي سعيد اتجننتي صح
زهره بعيط:لا هي دي الحقيقه واسال جدك
فهد بغضب:عارفه لو كدابه هشق الارض ودفنك
نرجع ل الوقت الحالي
زهره بتوتر:متسال جدك يمكن يعني
فهد بغضب:يمكن اي 
زهره بخوف:الشبه بنكم يعني
فهد بغضب:انتي مش قولتي حصل الموضوع ده مهاكي مره واحده
زهره بعيط:ايو
فهد:يبقا ازاي اختي
زهره بتذكر:انا كنت حامل بتؤام
فهد بخنقه:يعني اي
زهره:انت عندك كام سنه
فهد ببرود:23
زهره:متاكد
فهد بغضب:ههزر ولو تؤام ازاي انا في العيله وهي معاكي في حلقه نقصه
زهره:هتلقيها عند جدتك
فهد:اخر همي المهم لازم القي فجر بسرعه
مالك داخل وهو شايل الصنيه:عملتلك بقا شويه اكل
فجر خبت المنديل بخوف وهي  بتبص ل مالك:كنت بتقول اي
مالك:اي وخدك مني
فجر بسرحان:مش عارفه حسه هموت
(عشان البنات تستريح ويوزعو مالك وفهد بنهم 😂)
مالك بص في عينيها جامد:الي بيموت مش بيقول يافجري
فجر حوطت رقبتو:هتتجوز لما اموت
مالك وهو بصص في عينيها:ايو
فجر عقدت حاجبها وجت تبعد:ايو وبتقولها كده عادي
مالك شدها لي:هتجوز عشان متموتيش
فجر بحزن بصت في الارض:سعات مش بفهمك مع الجوز هتنساني
مالك رفع وشها لي وابتسم:لا عشان اولد فجر من تاني فجر صغيره كل مشتاق ليكي احضنها لحد ميتخطي النبض قلبي ويوصلك
فجر بصت ل السرير بحزن:حبيت سحر صح
مالك :هو انتي حبيتي فهد
فجر سحت وشهه بعيد
مالك ابتسم بسخريه:حبتي صح
فجر بصت في عينيه وهي بتضغط علي بطنها:متتهربش من السؤال انا سالتك الاول
مالك بص ل ايديها:انتي تعبانه صح
فجر بمكبره:لا رد
مالك قرب منها وقعد قدامها وربع:منكرش انها كنت لطيفه
فجر بغيره:لطيفه ها
مالك ضحك:ورقيقه كنت هادي ورومانسيه
فجر بضيق:متوصفهش وخش في الموضوع
مالك:كنت بتحاول ترضيني وتهتم بيا وقصرتش نحيتي خالص
فجر بضيق:كل المقدمه دي عشان تقول انك بتحبها
مالك مسك ايديها وهو بيلعب بصوابعها:لا كل ده عشان اقولك.رغم كل ده محبتهش وبص لعينيها عارفه لي
فجر بصت في عينيه الي بلون العسل:لي
(بلون العسل يا عسل اللهم اني صايمه 😂❤)
مالك بحب:كنت بحس ان الاهتمام برد مخترقش قلبي برائتها مكنتش بتبهدل قلبي زايك انا لما ببص ل عينك زاي دلوقتي قلبي الي بين ضلوعي ده
تبص فجر مكان مبيشور
مالك ابتسم:بيرتجف ليكي السبع رجفات
فجر ابتسمت
مالك مسك دقنها وبتسم ل ابتسمتها:تعرفي
فجر هزت راسها انو لا
مالك ميل راسو ببتسامه:وانتي صغيره كان عندك اغراء لو اتوزع علي الستات كلو يكفي ويفيظ كنتي بتخالي نواحي قلبي مغرمه بيكي
فجر زقته بغيظ:لا انت بتقليل ادبك لما بتسبل بعينك كده
مالك ضحك ضحكه روجوليه عاليه:انا مش بقل ادبي كل الموضوع انو
 فجر ربعت ايديها:انو اي
مالك قرب منها وهو بيبصلها بحب ليعد ما يفصل بينهم هو انش واحد:اني شغوف بيكي والي بيسوقني شغفي ليكي مش قلت ادب مني ولا اساءه ليكي انا بيبقا جوايه حطام منك برممه بحضن قرب اقتر وبهمس قدام شفايفه بي بوسه
(اتلم با مالك اتلم يا بايظ بصوت كتكوت 😂😳 )
فجر غمضت عينيها وحسه قلبها بيدق بعنف:طب ممكن تبعد شويه
مالك ابتسم:بس انا مبسوط كده
فجر بتوتر:انت عايز اي
مالك حط راسو علي رجليها:مش انا قولتلك
فجر:مممم
مالك يحط ايديها علي شعرو:تعرفي
فجر بضحك:لا مبقتش عارفه
مالك:وانتي بعيد كنت بسال نفسي سؤال
فجر وهي بتلعب في شعرو:اي هو
مالك سرح:اي الي خلكي تمشي مع ان كل غلطه كنتي بتسمعي مني الاول ورفع عينيه ليها حبي قل
فجر هزت راسها انو لا
مالك بحيره:كنت بعيد عنك اهملتك صح
فجر هزت راسها بردو بي لا
مالك بص بعيد:كنتي عارفه ان هوقف حياتي عليكي
فجر سكتت ومردتش
مالك اتنهد:دورك حبتي
فجر بتتوهي:مين
مالك مسك ايديها الي بتلعب في شعرو عشان توقف وبص ليها:عينك بتقول انتي عارفه هو مين فهد
فجر سكتت وبصت في الارض مش عارفه تقول اي
مالك رفع وشها لي وهو بيبص ليها:فجر انتي حبتي
فجر بدموع:انا محبتهوش هو فرض عليا احبو فهد وحش مع اي حد بس انا لا بيسمعني وبيهتم بيا و
مالك بحزن:وبيحبك
فجر سكتت وبصت في الارض
مالك قام من علي السرير وكمل:واصغر مني انا بنسبلك كبير منفعش
فجر هز راسها انو مش زاي مانت فاهم:مالك انا
مالك:هششش خلاص عارف ان في فرق عمر بنا عشر سنين وان فهد مناسب ليكي شب غني ابن ناس وبيحبك
فجر بتعيط:مالك انا
مالك انسحب من الاوضه ودخل اوضه تانيه رمه نفسو علي السرير باهمال وغمض عينيه بالم
فجر حاست بوجع جامد قاعدت تضغط علي بطنها وقامت بتعب تدور علي مالك حسه مش قادره تمشي بس غصبت علي نفسها لقت باب الاوضه الي جنبها موارب فتحتو ودخلت لقت مالك مدي ضهرو ل الباب قربت من السرير
مالك حس بيها بس ملتفتش
فجر طلعت علي السرير وحضنت مالك من ظهرو وغمضت عينيها
مالك غمض عينيه بالم:جيه ترضيني ولا صعبان عليكي
فجر بعيط:ولا ده ولا ده ولا فكرت في الي انت بتفكر في انا حياتي الفطره دي اتكركبت ومبقتش عارفه فيها حاجه بس الي عارفه ومش هيتغير ان كفت مالك هي دايما الي بطب في قلبي
مالك بسخريه:كلام
فجر بعيط:لا مش كلام انا صورتك كنت معايه تسع سنين كنت قدامي مبتفرقنيش انت الي اتخليت عني في اصعب وقت لاكن انا عمري مديت فرق السن ده اي اهميه مالك متسبنيش وقاعد تعيط
صعبة عليه لف ليها وبداء يمسك دموعها:متعيطيش
فجر وهي بتشهق:كفايه وجع لحد كده بلاش تلعب بقربي تاني صدقني مش هستحمل
مالك بص ليها بحب:قومي كلي انتي مكلتيش
حضنتو وغمضت عينيها:تؤ تؤ هنام
مالك حضنها وهو بيلعب في شعرها:طب سؤال اخير
فجر رفعت ايديها بخبث تفتح اول زرارين من قميصه
مالك رفع راسو:انتي بتعملي اي
فجر ببرائها مصتنعه:مبعملش بشمم قلبك هواء
مالك رجع راسو وهو بيضحك:شوفي مين بيتحرش بالتاني
فجر دفنت راسها في صدرو:انا متحرشه ماشي كنت هتشال اي
مالك بتوهن:نستيني يلا ننام
فجر غمضت عينيها بتعب
مالك بداء عقله يجيب ويودي يكمل الي كان جي عشانو ولا لا تعب من كتر التفكير وراح في النوم
(حسنن انتي فزتي اشتقت لكي)
وليد بغضب:متفقناش انك تموتها كلو الا فجر
فهدالجد بسخريه:لا يشيخ يهمك
وليد بتسرع وغضب:طبعا يهمني انا عايزه ليا
فهدالجد قام بغضب:هي اي الي عايزه ليك ياراجل يا خرفان دي بنت ابني وانت متجوز امها
وليد بسخريه:لسه واخد بالك انها بنت ابنك الا صحيح هي بنت اني ابن
فهد ببرود:يهمك
وليد:مممم يهمني
فهد الجد بستفزاز:اعرف انت بقا
عمرو:بقولك
مروة بضيق:والله يعسل انت ولا بتقول لا بتتلحلح حسه انك صنم
عمرو بغيظ:انتي لسانك ده اي بينقط قرف
مروة بتافف:اعمل اي مش طياقك خطب بك ولازم ارهي في وشك قرف
عمرو قلع الدبله:طيب خدي بصي فيها
مروه بغضب:مش عايزه انت عيل مستفز انا مشيه
عمرو يشدها لي وهو قاعد علي المرجيحه تقع عليه:استني بس
مروه بغضب:ابعد عني
عمرو حط الدبله قصد عينيها:شايفه اي
مروه بصت في الدبله بغيظ وبعدين برقت:مين ياخويا
عمرو بسخريه:اي مش بتعرفي تقرئ مروة
مروة بضيق:انت مش رمانسي لي
عمرو حط رجل علي رجل:عشان انا دكر
مروة عوجت بقا:دكر بط ومحصلتش دكر البط
عمرو بغضب:قصدك اي يا بت تعالي اوريكي دكر ولا لا
مروه قامت تجري:روح شفلك بطه
(لمؤخذه مالها البطه يا بت ها🙂)
عمرو بخبث:انتي بطايت قلبي تعالي
مروة بقرف:ده انت عاية يتعملك مسح ذكره وتتحمل من اول وجديد
عمرو بيشمر كمامه:انتي مبتجيش غير بالعنف تعالي هنا
مروة بترجع ل وره:هتغبه عليك وربنا
عمرو بسخريه:وريني كده
مروه ضربتو بالبوكس في بطنو جامد
ك رد فعل ضربها بالبوكس في وشها
مروة وقعت علي الارض بالم وهي مسكه وشها
عمرو بخضه:انا مكنش قصدي انتي كويسه
مروة بصت في ايديها لقت سن وقعت وبقها بيجيب دم لراحتت مصوتها وبصالو بغضب:انت عارف ان السن دي مش هتطلع تاني
عمرو بصدمه:هو ده كل الي همك
مروه بتبص حوليها بغيظ لقت الكوريك بتاع الجنينه(الي هو الجروف)وشالتو بغضب:والله لشلك سنانك كلها يا ابن سعيد
عمرو بقا يجري وهو بيضحك:وحدي الله يا شيخه دي سن واحده
مروة بغضب:والله لخليك تركب طقم سنان
(قصة حب عنيفه اوي 😂😂😳 )
عمر كان لابس ومتشيك ونازل وهو بيدندن كان هيركب عربيتو لقي مروة بتجري وره عمرو
وعمرو بيجري وهو بيضحك وشعرو بيطير في الهواء
عمر بضحك:عايزك تقطعي اجي اشوفك عمله سمك سنجاري
عمرو بضيق:انت اخ انت
عمر بضحك:ولا اقولك صنيه بتاتس اهرسي
عمرو بقرف:اسمها بتاتس بردو
عمر ركب العربيه وهو بيضحك وساق
مروه ضربت عمرو بالكوريك علي ظهرو بغل:موت يا عدو الاسنان
عمرو لف بغضب:انتي عبيطه يا بنت
مروة رجعت لي وره وهي بتبصلو بنص عين
عمرو قلق:اي في اي بتبصي كده لي
مروة ضربتو تاني بس المره دي علي راسو
عمرو وقع علي الارض وهو ماسك راسو بالم
مروة بصتلو بشماته:البيبي مات نيهاهاها  ورمت الكوريك في الارض
عمرو بنص عين وفي سرو:والله لوريكي مد ايدو مسك الجروف وقف سند عليه
مروة كنت بتتنطط مخدتش بالها
عمرو بغيظ:شويفك فرحانه بموتي
مروة بصتلو بخوف:هات البتاع ده الشيطان شاطر
عمر بغيظ:مش اشطر منك يا حربايه خدي هنا
مروة جريت وهي بتصوت:الحقوني الحقوني
عمرو بضحك:متخفيش هضربك براحه
دينا بتبص عليهم من الشباب وهي متغاظه:والله لخلي يكرهك بس استني عليا
عمر نزل قدام فيلا صغيرها حوليه شجر وورد دخل وهو مبتسم لقها قاعده علي المرجيه بتتمرج وسرحانه
عمر قرب منها وقف وراها بهمس:بتفكري في مين
لفت راسها بعشوائيه:مفيش بس انت اتاخر عليا
عمر شدها من ايديها عشان تقوم وحاوط خسرها:كان عندي شوية مشاكل
ميلت راسها وبتسمت:هتحكيلي
عمر قربها لي اكتر وباسها بشغف وبعد عنها لما حسها هتتخنق:وحشتيني
اتكسفت وخبت وشها في حضنو
عمر ابتسم:اطلعي بس اقولك
دفنت نفسها اكتر:لا انت قليل الادب
عمر بضحك:مش عارف هتقتنعي امته اني جوزك
ابتسمت بخفه:مش عارفه يمكن لما اشوفك
عمر بيمشي ايدو علي خدها بحب:انتي احله من ميت واحده بتشوف يا نور
(يامه تحت السوهي دواهي كده ولا اي يا عمر🙂)
نور بعيط:بس انا حمل تقيل عليك انا وابني ومش شايفه كمان وبتربي ولد
عمر حط ايدو علي بؤقها:هتزعليني منك لي بتقولي كده
نور بحزن:يمكن عشان بقالي تلت سنين مش فكره حاجه
عمر غمض عينيه بوجع وفي سره:عايزه تفتكري وتسبيني
نور بحزن في سرها:اه لو تعرف اني فكره كل حاجه وبمثل عليك هتكرهني انت جنبي شفقه علي حالي
عمر حضنها بحب:بتخدي ادويتك
نور بحب:ايو
عمر ميل وشالها:تعالي بقا اكملك بقا بقي الدرس
نور:درس اي
عمر وميل علي ودنها:درس ال.....
نور شهقت بخجل ووشها احمر
عمر ضحك عليه:العب ده احنا ليليتنا عنب
سمع صوت عيل بيعيط
عمر حك راسو بغيظ:الواد ده مستقصدني
نور بضحك:حرام عليك بيحبك
عمر نزلها وباس راسها:وانا بحب امو تعالي لما نشوفه مسك ايديها وهو بيمشي بيها ل اوضت فارس
عمر ببتسامه:قلب بابي بيعيط لي
فارس بطفوله:عثان جعان(عشان)
عمر باس راسو:داده زينب فين
فارس رفع كتفو انو مش عارف
عمر قام:استني هعملك اكل 
وراح المطبخ حضر حاجه خفيفه ل فارس ونور ولي ورجع تاني وبداء ياكل الاتنين وهو مبتسم
فارس قعد يلعب 
عمر بهمس:انتي حلوه اوي انهارده
نور بكسوف:وبعدين معاك
عمر بص ل فارس:تعالي اقولك حاجه
نور بضحك:اتلم
عمر بوز:ماشي حاضر
فارس بداء ينام علي نفسو
عمر قام شالو من علي الارض وحطو علي السرير وقاعد يملس علي شعرو لحد منام
نور شهقت لما لقت نفسها في الهواء 
عمر بضحك:مانا هقولك يعني هقولك
نور ضحكت:والله انت مجنون
عمار قاعد بضيق في الجنينه لقي مسج جالو طنشو لقي واحد تاني فتح الموبيل لقي من رقم غريب"خش جوه عشان متبردش"مهتمش وراه الموبيل لقي مسج تاني"لما اكون بكلمك مطنشنيش ياحظابط المحترم
عمار بص حوليه ملقش حد قرار يخش الجو فعلن برد كان شارد في فجر وتنهد بحزن:وحش اوي
:فعلن الحب من طرف واحد مؤلم اوي بيحسسك انك بغل في نفسك
عمار بغضب:وانتي مالك انتي
يارا ببرود: عادي بقولك انا كمان حبيت
عمار بغضب:انتي بتعرفي تحبي زينا
يارا كنت عايزه تصرخ في وشه وتقوله اي مش من حقي مش بني ادمه زيكم بس ردت ببرود:مممم بحب حالوف لا يبالي
عمار حرك كرسي بغضب ل اوضه
يارا متابعه بحزن:لي الي بنحبهم بيحبو غيرنا وغيرنا مش طيقين يبصو في خلقتهم بس نقول اي مفيش كرامه وعقدت حاجبه انا كده بشتم نفسي هغور اتخمد
عمار دخل اوضه كنت مترتبه والاكل محطوط علي السرير قرب الكرسي من السرير ولقي علي صنيةرالاكل ورقه فتحها"كل الاكل ملهوش دعوه الزعل متبقاش حلوف"عمار ابتسم وقرب الصنيه منو وبداء ياكل
قفلت الباب براحه وراحة اوضتها الي مليانه صوره ليها هي وعمار ورمت نفسها علي السرير وغمضت عينيها وهي مبتسمه كل متفتكر ابتسامتو
عمرو ساند مروه الي بتعيط:بس بقا مكنتش كام ضربها ضربتهالك
مروه بشحتفه:لا انت قاصحخ توجعني
عمرو لفها لي:كام سنه وقعو لحد دلوقتي
مروه بعيط:تلاته
عمرو بص يمين وبعدين شمال وباسها بسرعه تلت بوسات وره بعض وبعد:كده نبقا خلصين
مروه حطه ايديها علي بوقها بصدمه:احيييه وغم عليها
عمرو بصدمه:يخرب بيتك قومي هتجبيلي مصيبه
مروه وهي مغمضه وفي سرها:قال اقوم قال دانا لو اطول الارض تتشق وتبلعني
عمرو شالها وطالع بيها
مروة فتحت عين براحه تبص عليه وفي سرها:عععع ده وخدني علي فين اعمل اي
عمرو بضحك:متعمليش انا الي هعمل
مروة بتحرك رجليها بغضب:نزلني احسن لك
دينا بغضب:لا هايل ياعمرو ده انا خطبتك مشلتنيش كده
مروه:ولا هيشيلك واوعي عشان ايدو نملت
عمرو بضحك:لا انا مبسوط كده
دينا بصتلهم بغيظ وخرجت
مالك قام براحه من غير متحس وكان طالع برا
فجر:علي فين
مالك:هقعد قدام البحر شويه مش جيلي نوم
فجر جت تقوم:استني هجي معاك
مالك قرب منها وشالها وهي ابتسمت
مالك وهو ماشي بيها قدام البحر اسالك سؤال
فجر وهي بتلعب بازارا قميصه:ممممم ماشي اسال بكل كل سؤال بشكولاتيه
مالك بضحك:استغلاليه اوي
فجر وهي بترجع شعرو الي وقع علي عينيه لي وراه:شعرك طول اول
مالك:اقصو
فجر بحب:تؤتؤ حلو
مالك:اقصرو طيب
فجر بضحك:تؤ سيبه ابقا اعملك ضفيرها لما يطول شويه كمان
مالك بضحك:ضفيرت اي ركذي معايه
فجر:اه كنت بتسالني اي السؤال عشان اركز
مالك بطل مشي ونزلها قدمو:ممكن تسبيني او تكرهيني
فجر بنص عين:انت عامل حاجه ومخبي عليا
مالك:جوبيني
فجر بصت ل البحر:وانا صغير لما كنت اعمل حاجه كنت اجري عليك احضنك وقولك انت الاول لان عقباك ليا هيبقا هين لما انا اقولك مش تعرف من برا وتحس اني بغش فاهمني ياعني لو في حاجه الاحسن تجي منك
مالك كان هيتكلم بعد كده اترجع وشالها:تعالي نخش جوه الاكل زاي مهو واحنا ماكلنش
فجر:بتتهرب
مالك حضنها بحب:جعان
دخلو جوه ومالك سخن الاكل ورجع
فجر بوزت:اشمعنا انت عصير فروله وانا تفاح
مالك:عشان مينفعش تشربي الفروله مثلا
فجر بزعل:طب بؤق صغير
مالك بص ل الكوبيه:ماشي صغير بس
فجر خد الكوبيه وشربه حبه كتير
مالك شدها بضيق:كده غلط
فجر بوزت:طيب اكلني بداء ياكلها وشال الاطباق
فجر:تعالي بقا ومسكت ايدو عشان يطلع جنبها
مالك:مش هتنمي
فجر سندت راسها علي صدرو:هنام اهو انا جيبك لي
مالك ابتسم وهو بيفكر في الي جي عشانو
طلع الصبح الي هيغير مصير الكل
فهد كسر الباب بغضب وهو بينادي علي مالك
لقي اوضه مقفوله كسرها برجليه وتصمر مكانو
فجر انتفضت بخوف وهي بتبص لي فهد ولقتو وقف مبيتحركش دورت عينيها لي مالك وبرقت وبصت لي نفسها بصدمه ودموعها نزلها شدت الغطي عليها تغطي نفسها
فجر بعيط:لا مستحيل بصت علي السرير لقت عليه دم و..
يتبع الفصل الخامس عشر 15 اضغط هنا
reaction:

تعليقات