Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية نور الفصل التاسع والاخير - نور

رواية نور الفصل التاسع والاخير - نور

رواية نور الفصل التاسع والاخير

دا شهر ع الوضع دا
سارة ابتدت تشوف شوية حجات بخصوص فرحها ونور منهمكة بشغلها واولادها وباين اهتمامها باحمد رغم انو فهمها لكن مش بيديها فرصة تقرب اكتر احمد بيروح عندها كل يوم يشوف الاولاد ويمشي الساعة ٩ تفضل نور طول الليل تفكر فيه تتمنى قربو تتمنى لمسة ايدو تتمنى حضن هيا دلوقت كبرت وندمت وفهمت ومحتاجة راجل في حياتها مش اي راجل عايزة احمد وبس حبه فاق الحدود حبه جنة هيا مش فيها
في يوم احمد بيفتح باب بيت نور احمد مممم كالعادة قاعدة هنا ازيك
نور/ الحمد لله برتاح اوي هنا بحس الناس الي برا لما ينامو الاولاد بجي هنا اتونس بالجنينة والحرس وكدا يعني
احمد/ مممم ولا عشان تعرفي لما اروح
نور/ عادي يعني ... تتعشى
احمد/ لا كلت برا فين الاولاد
نور / بيلعبو فوق شوية انده لهم راحت لقتهم نايمين
نور/ لقيتهم نايمين اي رايك تتعشى معايا كمان مرة
احمد/ لا مرة تانية حروح استغل نومهم وانام انا كمان وقام وهو عينو مش عايز يشلها عن نور الي لابسة فستان روز قصير جدا وشعرها كحكة عشوائية منظرها مغري لابعد حد احم يلا تصبحي ع خير
نور/ احمد ....
أحمد تنح مكانو خايف يلف وجهه مش هيقدر يكسفها اكتر من كدا مش هيقدر يبعد لو سيطرت علي مش هيقدر يقرب ويخون سارة خايف ومحتار
نور/ متخليك تنام هنا
احمد/ لا يعني اصلي هنام فين البيت اوضتين
نور/ قربت منو اوي وعينيها بتبص لعينو بحب واحشتني
احمد / غمض عيني يسيطر على مشاعرو وعلى نفسوا الي بقا مسموع جدا وبعد شوية بيفتح ... بخوف نور مالك بتعيطي لي
نور/ انا اسفة انا تعبانة اوي ي احمد اوي
احمد / برعب تعبانة مسك وشها وبيبص لعنيها مالك تعبانة باي
نور بتمسح دموعها مفيش فيا حاجة متخفش نفسيتي بس الي تعبانة
احمد بيسيطر ع نفسو لي اديكي شغلك كويس واولادك كويسين وامورك تمام اوي تعبانة باي
نور / بيك تعبانة بيك
احمد / نعم
نور بصت للارض بعدين رفعت دماغها واحشني اوي
احمد قعد ع الكرسي وحط ايدو على راسو باصص للارض وبيفكر في حياتو كلها اي مرة تانية هتدمرو تدمر حياتو تقرب وتبعد يعيش بعذابها تاني ووو وسارة وفرحو وبيتو طب اولاده وحبو يااااه دنا بيني وبين الجنون شعرة
نور / احمد
نور سابتو شوية وبعدين رفع راسو وبتنهيدة وبيستجمع قوته ها عايزة اي
نور / عايزاك
احمد بنرفزة / عايزة اي يعني
نور بترجي / عايزاك عايزة جوزي عايزاك انا اسفة انا انا بحبك واحشني وبحبك
احمد / والمطلوب ولوقت
نور قربت منو بقلك محتجاك تقولي المطلوب مالك ي ا
احمد بتعب .. ولو قربت مش هبعد مش بمزاجك ولا برايك لو قربت هتفضلي مني وليا طول العمر ففكري
نور بهمس وشيء من الخجل مبقتش قادرة ابعد اكتر من كدا .. فكرت .. وعايزاك
الصبح ح صحي احمد باستغراب من المكان بيبص جنبوا وابتسم نفسيا مرتاح لا وجسديا كمان فرحان اوي بمراتو الي بيعشقها واولاده وبيتو وغمض عينو بفرحة وفجأة افتكر سارة انسانة كويسة لي كدا بس اقولها اي بس خلاص لازم استقر
نور/ صباح الخير .. بتفكر في اي
احمد/ .. صباح التور ابدا انا معاكي
نور/ مممم معايا صح طيب رتب افكارك بقا لما تخرج من الحمام قوم بقا علشان اقوم وراك احمد / متقومي انتي نور بتبص لنفسها بخجل لا قوم انت الاول
احمد بابتسامة / اه ماشي ماشي دخل الحمام كان عايز ياخدها معاه بس لسا مش هيعبر عن مشاعرو كلها دلوقت كفاية الي قالو بالليل اخدو دش سريع وجهزو كل واحد لشغلو ونور حضرت فطار سريع
احمد الابن/ صباح الخير اي دا دا باابي هيفطر معانا
لينا بسرعة/ بابي هو فين تجري علي حضنو بحب بابي حبيبي صباح السكر
احمد / صباح الفل ي اغلى وحدة بحياتي
نور / احم
احمد / لا هما اغلى شيء في حياتي هههه قرب منها طب ايه
نور بتكشير/ أي
احمد/ اي
نور/ عادي اصلا هما اولادي

احمد بضحك من قلبو ماشي ماشي يا ام ولادي يلا نفطر نفسو يقولها انها اغلى ما في الوجود واغلى ما يملك وان هيا الوحيدة الي لي لوحدة بالدنيا بس مش دلوقت فطرو ونزلو شغلهم

في مكتب احمد بعد شهر
بيفكر اذاي سعيد بقالهم شهر قريبين من بعض لكن مش عايشين مع بعض بنفس المكان واحمد بقا كل تفكيره بالفرح الي قرب ولازم ياخد خطوة لا يمكن يخون سارة اكتر من كدا لازم يصارحها ويشوف قرارها اتنهد وبصوت عالي اه مش هقدر اعيش اتنين اعيش في بيتين اعيش مقسوم نصين مرهق جدا من التفكير ومن سارة وقرارها لكن لازم يعمل شيء سارة لو سمحتي تعالي
سارة / ايوة ي ابو احمد عايزني في اي مالك كدا مرهق
احمد / كنت عايزك في موضوع
سارة / انا بحلك من اي شي بينا ي احمد انا فهماك بقالك فترة مبسوط فوق الوصف وانا متبعاك ربنا يوفقك يارب من يوم م شفت نور وعرفت ان علاقتنا مش هتستمر علشان كدا حتى الفرح محضرتلوش كنت مستنياك تفاتحني بالموضوع دا
احمد/ انا اسف بجد انا بحبك بس
سارة / بدون بس احنا اصدقاء جدا ودا يكفيني وبتشرف بيك اوي اوي وربنا يخليلك عيلتك
احمد / انا اسف جدا لطول العمر
سارة/ بستاذن بس اروح النهاردة وبابتسامة باهتة وبكرا من النجمة هكون بالمكتب
احمد/ اتفضلي براحتك طبعا

بعد شهر في فيلا احمد الساعة ١٢ ليلا
احمد/ حبيبتي لازم ارجع مصر ورايا شغل جامد هناك بقالي فترة كبيرة هنا
نور/ وانا
احمد/ انتي اي لازم تيجي تعيشي معايا هناك ولا أي
نور/ يعني هنستقر هناك
احمد/ طبعا انا اصلا مستقر هناك وهنا شغل وبس ويرجع تاني ولازم ننقل الاولاد عشان يدخلو مدارس ولازم ماما تشوفهم كفاية كدا بقالها كتير مستنية
نور/ انا معاك لفين متروح ي روح قلبي وعمري
احمد/ لا كدا والله مهقدر ... تعالي هنا
نور/ بس بقا
احمد والله ابدا
نور/ طب قولي الاول الارض دلوقت لمين
احمد بضحكة جامدة/ ليكي يا ستي
نور بجد ي احمد
احمد/ ايوة ليكي انتي والاولاد بس مشروعي الي هيتبني عليها بس باسمك واسم اولادي
نور بتكشير/ اي دا
احمد بضحك/ ولا يهمك في مصر هعملك احلى محل فساتين
نور بصدمة / محل ....
احمد/بحبك
نور/ واي كمان
احمد / وبحبك
نور/ اه واي كمان
احمد/ وكمان بحبك

تمت روايه مكتمله عبر مدونه كوكب الروايات 

















 

reaction:

تعليقات